Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
„Toyota“ naujovė: bandomieji važiavimai – be pardavėjo

Švelninant karantino sąlygas Lietuvoje, praėjusią savaitę duris atvėrė visi „Toyota“ automobilių pardavimo salonai. Laikmetis diktuoja savo specifiką: darbuotojai su klientais bendrauja išlaikydami saugų atstumą, o bandomojo važiavimo metu bendrovės atstovas kitu automobiliu važiuos iš paskos.

Atnaujino veiklą

Veiklą atnaujino visos Lietuvoje esančios autorizuotos „Toyota“ pardavimo atstovybės: Vilniaus „Mototoja“ ir „Tokvila“, Kauno „Autotoja“, Klaipėdos „Solorina“, Šiaulių „Sovli“ ir Panevėžio „Auresa“. Autorizuoti „Toyota“ servisai veikia kaip ir anksčiau, jų veikla nebuvo nutrūkusi.

Veiklą atnaujinusiuose „Toyota“ pardavimo salonuose grąžinamas iki karantino buvęs darbo laikas, tačiau klientai skatinami į kiekvieną vizitą ar bandomąjį važiavimą registruotis iš anksto – reguliuojant srautą salonuose užtikrinamas švelnesnių karantino sąlygų reikalavimas laikytis atstumo tarp žmonių bei vienam klientui tenkančio prekybos ploto. Iš anksto neužsiregistravusiems klientams bus siūloma palaukti lauke.

Visų salonų darbuotojai dėvi apsaugines priemones – kaukes, respiratorius arba apsauginius veido skydelius bei pirštines. Klientai į salonus atvykti taip pat raginami su apsauginėmis priemonėmis.

Autorizuoti „Toyota“ servisai dirbo ir karantino metu – kaip ir anksčiau, atliekama techninė priežiūra, keičiamos padangos ir pan. Dėl švelnesnių karantino sąlygų servisų darbas iš esmės nesikeičia – ir toliau į jį užsiregistruoti rekomenduojama iš anksto telefonu ar el. paštu, atvykus į vietą užtikrinamas bekontaktis automobilio perdavimas mechanikui, o atsiskaityti siūloma banko kortele arba išankstiniu pervedimu.

Salonuose taip pat yra galimybė perimti ar perduoti automobilį bekontakčiu būdu.

Be tiesioginio kontakto

Klientui atvykus į autorizuoto „Toyota“ atstovo „Tokvila“ saloną, prie įėjimo jį pasitinka darbuotojas ir nukreipia į atitinkamą specialistą ar skyrių. Serviso priėmimo salelėse bei kasoje pritaikytos organinio stiklo sienelės, ribojančios tiesioginį kliento ir konsultanto kontaktą.

„Visi darbuotojai yra aprūpinti asmeninėmis apsaugos priemonėmis ir laikosi saugaus atstumo reikalavimo, atsakingo elgesio tikimės ir iš mūsų klientų. Jie salone gali pasinaudoti rankų dezinfekavimo priemonėmis, o neturintiems vienkartinių veido kaukių ar pirštinių, jas suteikiame patys“, – sakė „Tokvila“ generalinis direktorius Gintautas Ignotas.

Servise aptarnaujamuose automobiliuose taip pat naudojami specialūs sėdynės, vairaračio, pavarų svirties ir kitų paviršių uždangalai, taikomas papildomas salono bei išorės kėbulo dalių dezinfekavimas. Prieš perduodant automobilį klientui, jo raktas taip pat dezinfekuojamas.

Klientui pageidaujant, automobilį į „Tokvila“ servisą gali pristatyti jo darbuotojai. Detales suderinus telefonu ar internetu, automobilis be tiesioginio kontakto paimamas ir, atlikus numatytus darbus, saugiai grąžinamas atgal. Bekontaktis pristatymas į servisą galimas ir pasinaudojant Vilniuje esančiais „DPD Pickup“ savitarnos siuntų terminalais – klientas automobilį pastato aikštelėje, o raktą įdeda į šalia esantį terminalą. Detales suderinus nuotoliniu būdu, automobilį iš aikštelės paima ir atgal pristato „Toyota“ atstovybės darbuotojai.

Maksimalus saugumas

Dėl saugumo pakito ir bandomųjų važiavimų, naujų bei naudotų automobilių apžiūros metodika. Patys automobiliai autorizuoto „Toyota“ atstovo Vilniuje „Mototoja“ salonuose yra nuolat dezinfekuojami, o klientai vidų apžiūrėti gali naudodami apsaugines priemones. Norint automobilį pavairuoti, bandomasis važiavimas bus suorganizuotas laikantis maksimalių saugumo reikalavimų.

„Bandomojo važiavimo metu klientas važiuoja vienas, tačiau su juo nuolat bendraujama telefonu naudojant laisvų rankų įrangą, dažnai pardavėjas važiuoja iš paskos kitame automobilyje“, – teigė „Mototoja“ pardavimo vadovas Gediminas Jekenta.

Pardavėjas su klientu bendrauja laikydamasis bent 2 metrų atstumo. Susitarus dėl automobilio bandymo, pasirašoma sutartis ir klientas gali į jį sėsti. Pardavėjas pasiūlo maršrutą ir, jei turi galimybę, kitu automobiliu seka iš paskos, o ryšį su klientu palaiko „Bluetooth“ laisvų rankų įranga sujungtu telefonu. Klientui grįžus, jo išbandytas automobilis yra dezinfekuojamas specialiu ozono aparatu.

 

Rekomenduojami video