Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaKultūraPatarimaiSveikata Regionai
Atskirk pelus nuo grūdų
Bendruomenės
Konkursai
Kultūra
LKBK – mūsų nepriklausomybės šauklys
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
„Rokiškio sūris“ tvariausių prekės ženklų sąraše

Nuo 2011 metų Europoje sudaromas tvariausių prekės ženklų sąrašas. Viena didžiausių nepriklausomų tyrimų bendrovių Europoje „Sustainable Brand Index™“, nagrinėjanti, kaip vartotojai vertina prekės ženklų tvarumą tiek bendrame šalies kontekste, tiek atskiruose sektoriuose, šiemet pirmą kartą tyrimą atliko ir Lietuvoje. Tyrimui prekės ženklai atrenkami pagal jų turimą rinkos dalį, apyvartą bei žinomumą. Apibendrinus Lietuvos rezultatus, „Rokiškio sūris“ tvariausių prekės ženklų sąrašo dešimtuke.

Tvarumo svarba

Skirtingose industrijose veikiančios įmonės atrenkamos vertinant kelis nepriklausomus kriterijus: užimamos rinkos dalį, apyvartą ir bendrą prekių ženklo žinomumą šalyje. Anot „Sustainable Brand Index™“, būtent šie kriterijai padeda išskirti prekių ženklus, dažniausiai sutinkamus kasdienybėje. Atrinktus prekių ženklus vėliau vertina šalies gyventojai – apklausoje dalyvauja ne mažiau kaip 1 000 respondentų.

Reitingo kūrėjų atlikta apklausa atskleidė, kad Lietuvos gyventojams rūpi tvarumas. Dauguma apklaustųjų į tvarumo faktorių atsižvelgia prieš priimdami sprendimą įsigyti prekę ar paslaugą.

Lietuvos vartotojų nuomone pagrįstas tyrimas rodo, kad prekės ženklai suvokiami atsižvelgiant į aplinkos ir socialinę atsakomybę. Kuo daugiau prekės ženklų kalba apie tvarumą, tuo labiau vartotojai rūpinasi ir reikalauja, kad įmonės laikytųsi šių principų. Tikimasi, kad įmonės, įsipareigodamos ir informuodamos apie savo tvarumo principus, didins vartotojų susidomėjimą bei pasitikėjimą šiais klausimais. Kai didėja susidomėjimas, gerėja ir vartotojų žinios apie įmonės taikomus standartus.

Prekės ženklai vertinami ir klasifikuojami atsižvelgiant į aplinkosaugos ir socialinę atsakomybę, remiantis tvarumo apibrėžimu pagal Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus.

rok_grand_tarkuotas_mix_pristatymas_final

Dešimtuke – „Rokiškio sūris“

Tvariausių prekės ženklų dešimtuke esanti AB „Rokiškio sūris“ neabejotinai turi turtingiausią istoriją tarp Lietuvos pieno perdirbimo įmonių. Per metų metus ji suformavo stipraus, patikimo, trumpalaikės naudos nesivaikančio ir tvirtus ilgalaikius ryšius su vartotojais, klientais, darbuotojais, verslo dalininkais kuriančio partnerio įvaizdį. Čia tradicijos susilieja su moderniausiomis pasaulinio lygmens gamybos technologijomis, kad į rinką būtų išleisti kokybiški, vertingi ir sveiki produktai.

Bendrovės didelį dėmesį skiria produktų saugai ir kokybei, klientų poreikių, aplinkosaugos reikalavimų tenkinimui. AB „Rokiškio sūris“ pirmoji įmonė Lietuvoje sertifikavo Maisto saugos sistemą, pirmoji iš pieno perdirbimo įmonių – Kokybės vadybos ir Aplinkosaugos vadybos sistemas pagal tarptautinius ISO standartų reikalavimus ( ISO 9001:2008, ISO 14001:2004).

UAB ,,Rokiškio pieno gamyba“ Utenoje ir UAB „Rokiškio pieno gamyba“ filialas Ukmergės pieninė sertifikuota pagal Kokybės vadybos (ISO 9001:2008), Aplinkosaugos vadybos (ISO 14001:2004), Maisto saugos (ISO 22000:2005) tarptautinių standartų reikalavimus.

Pagal šių standartų reikalavimus yra sukurtos taisyklės, kuriomis vadovaujantis užtikrinama stabilių, vienodų, kokybiškų ir saugių produktų gamyba nenukrypstant nuo organizacijos vykdomos politikos. Sistema apima procesus nuo žaliavos pirkimo iki klientų poreikių tenkinimo. Siekiant išlaikyti aukštą produktų kokybę ir saugių, klientų lūkesčius atitinkančių produktų gamybos, maisto saugos, kokybės ir aplinkosaugos sistemos nuolat peržiūrimos bei tobulinamos.

Dėmesys socialiniam atsakingumui

2012 m. UAB „Rokiškio pienas“ ir UAB „Rokiškio pieno gamyba“ įdiegtas naujas socialinės atsakomybės standartas „SA8000“ – reikalavimai įmonei, kuri nepriklausomu įvertinimu nori pademonstruoti socialiai atsakingą požiūrį į darbo sąlygų sudarymą ir palaikymą.

„SA8000“ paskirtis – nustatyti tarptautinėmis žmogaus teisių normomis ir nacionaliniais darbo įstatymais pagrįstus reikalavimus, kurie apsaugotų produktus gaminančius ar paslaugas teikiančius įmonės darbuotojus, įskaitant pačios įmonės įdarbintus asmenis, įmonės tiekėjus ir subtiekėjus.

Įmonė dalyvauja beveik visuose miesto ir rajono renginiuose, kuriuos organizuoja Rokiškio miesto savivaldybė, rajono seniūnijos, Rokiškio krašto muziejus, Rokiškio kultūros centras, miesto ir rajono mokyklos bei kitos ugdymo įstaigos, sporto mokyklos, organizacijos, atskiri projektų rengėjai, bendruomenės telkimo iniciatoriai. Didelė dalis įmonės remiamų renginių skaičiuoja dešimtmečius. Tarp jų – profesionalių teatrų festivalis „Vaidiname žemdirbiams“, tarptautinis mėgėjų teatrų festivalis „Interrampa“, Rokiškio klasikinės muzikos festivalis, Rokiškio krašto muziejaus edukacinė programa „Sūrio kelias“, žirgų lenktynės „Sartai“, daugybė tradicinių sporto (krepšinio, tinklinio, virvės traukimo, ledo ritulio, sunkumų kilnojimo ir t. t.) varžybų.

AB „Rokiškio sūris“ ir toliau remia „Maisto banką“, Utenos krepšinio komandą „Juventus“, VšĮ futbolo klubą „Utenos Utenis“, Ukmergės kultūros centrą, Lietuvos moterų krepšinio lygą, Kauno sporto mokyklą „Viltis“ ir Lengvosios atletikos asociaciją. Ukmergės filiale organizuojamos pažintinės ekskursijos vaikams, kuriose jie supažindinami su glaistytų sūrelių ir kitų pieno produktų gamyba. Vėliau vaikai vaišinami sūreliais, dalinama reklaminė atributika.

Aplinkosaugos svarba

AB „Rokiškio sūris“ aplinkosaugos politika – mažinti poveikį aplinkai, įgyvendinti taršos prevencijos priemones, užtikrinti minimalų išteklių vartojimą, kiek įmanoma mažesnį atliekų generavimą, kad vykdoma veikla nekeltų grėsmės orui, vandeniui ir žemei. Siekiant nuolatinio gerinimo ir ekologinės rizikos mažinimo, kiekvienais metais nustatomi aplinkosaugos uždaviniai, periodiškai atliekamas veiklos vertinimas ir analizė.

 

Rekomenduojami video