Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Taršos mokestis artėja prie realybės

Lietuvoje vis garsiau svarstoma apmokestinti taršius automobilius. Tokiais laikomi dyzelinu varomos transporto priemonės. Aplinkos ministerijos kanclerio svarstymais, taršos mokestis galėtų siekti 20 eurų per metus.

Tikslaus plano taršos mokesčio įvedimui Lietuvoje vis dar nėra. Tačiau kalbama, jog kitose Europos valstybėse taršos mokestis skaičiuojamas automobiliams, išmetantiems 130 g/km anglies dioksido. Buvęs aplinkos ministras Kęstutis Navickas tvirtina, jog tai reikštų, kad taršos mokestis guls kone ant 80 proc. Lietuvos automobilių savininkų pečių.

Vyriausybės koridoriuose vis prabylama, kad Lietuva yra vienintelė šalis, kuri nesitvarko su dyzelinių automobilių keliamomis problemomis. Todėl svarstoma pristatyti visuomenei planą, kuriuo būtų siūloma skirti paskatinimą keisti automobilį – 1000 Eur kompensaciją.

Vis realesni atrodo ir svarstymai apmokestinti taršius automobilius. Kol kas Aplinkos ministerijos kancleris Arminas Mockevičius prasitarė, jog jis galėtų siekti 20 eurų per metus.

Naujienų portalai skelbia, kad kol kas konkretūs sprendimai dar nėra priimti, tačiau tarptautinės organizacijos jau kuris laikas ragina Lietuvą įvesti taršių transporto priemonių mokesčius.

Rekomenduojami video