Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaKultūraPatarimaiSveikata Regionai
Atskirk pelus nuo grūdų
Bendruomenės
Konkursai
Kultūra
LKBK – mūsų nepriklausomybės šauklys
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Pavasarinė apgultis techninių apžiūrų stotyse šiemet dar didesnė

Pavasarį tradiciškai daugiau nei trečdaliu išauga transporto priemonių, atvykstančių patikrai į techninių apžiūrų (TA) stotis,srautas. Paprastai per mėnesį aptarnaujama apie 60 tūkst. automobilių, o kovą šis kiekis šauna aukštyn iki 90–95 tūkst. Šiais metais padėtis dar keblesnė, nes papildomų rūpesčių sukėlė ribojimai dėl pandemijos, įrangos gamintojų Vokietijoje veiklos sutrikimai ir net specifiniai teisės aktų reikalavimai.

Situaciją apsukino tai, kad per antrosios koronaviruso COVID-19 bangos piką įprasti transporto priemonių srautai TA stotyse sausio ir vasario mėnesiais sumažėjo maždaug 10 proc. Todėl patikras dėl pandemijos ribojimų atidėję automobilininkai dabar grįžta į TA stotis ir sukuria dar didesnį klientų srautą nei įprastai būna pavasarį. Stringa ir išankstinės registracijos sistemos veikla.

„Be to, kaip ir daugelis įmonių, mes susidūrėme su nenumatytomis problemomis. Tarkime, Avižienių TA stotis dirba nevisu pajėgumu, nes iki šiol nesulaukiame vieno žirklinio keltuvo. Baigiant patikros linijos rekonstrukciją paaiškėjo, kad Vokietijoje įrangą gaminanti įmonė „Maha“ turėjo laikinai sustabdyti veiklą, nes jų partneriai – hidraulinės įrangos tiekėjai – nevykdo savo įsipareigojimų. Dėl šios priežasties įrangos pristatymas jau vėluoja keturis mėnesius, o mes galime dirbti tik dviejose iš trijų patikros linijų“, – atvirauja bendrovės „Tuvlita“ technikos vadovas Tomas Balčius.

Taip pat jis teigia, kad iš paruoštų 7 naujų kontrolierių tik 3 įsijungė į komandą nuo kovo 10-osios. Keturi specialistai negali pradėti darbo dėl formalios priežasties: „Regitrai“ sustabdžius praktinius vairavimo egzaminus, jie neturėjo galimybės įgyti „A“ ir „C“ vairuotojo kategorijų. Jas būtina turėti, net jei tokių transporto priemonių būklės netikrini.

„Prašėme, kad atsižvelgiant į susidariusią situaciją, Lietuvos transporto saugos administracija padarytų išimtį ir leistų dirbti su lengvaisiais automobiliais, tačiau teigiamo atsakymo negavome. Nuoširdžiai apgailestaujame, kad planuojant vizitą į TA stotis šiuo metu žmonėms tenka patirti nepatogumų“, – sako T.Balčius.

Komentuodamas, kaip ketinama tvarkytissu šia laikina problema, „Tuvlita“ technikos vadovas patikino, kad VĮ „Regitra“ atnaujinus vairavimo praktikos egzaminus, kontrolierių komanda sustiprės kaip tik tokia apimtimi, kokia lėmė išaugusias eiles TA stotyje sostinės Lentvario gatvėje bei neįprastai didelį išankstinės registracijos sistemos apkrovimą.

VL

Rekomenduojami video