Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
K. Navickas: dėl pagalbos kiaulių augintojams kalbamės su Vyriausybe ir Europos Komisija

Žemės ūkio ministerija, reaguodama į sunkėjančią situaciją kiaulininkystės sektoriuje, prašys Vyriausybės pratęsti laikinąsias COVID-19 pagalbos priemones kiaulių augintojams bei tikisi, kad Europos Komisija imsis rinkų reguliavimo. 

„Šį mėnesį Liuksemburge vykusioje Žemės ūkio ir žuvininkystės ministrų taryboje net 20 šalių narių atkreipė Europos Komisijos dėmesį į blogėjančią situaciją Europos Sąjungos kiaulienos sektoriuje.

Komisijai tai rimtas ženklas ne tik atidžiai stebėti situaciją, bet ir imtis rimtesnių priemonių, dėl kurių sprendimo tikimės artėjančioje taryboje lapkričio mėnesį.

Tikimės, kad Europos Komisija imsis rinkos reguliavimo priemonių. Taip pat prašome pakeisti maksimalią leidžiamą valstybės pagalbos ribą (de minimis), kad verslui ir toliau galėtume teikti finansinę pagalbą. Šiuo metu dalis įmonių Lietuvoje maksimalią leidžiamą pagalbą iš valstybės jau yra gavusios“, – sako žemės ūkio ministras K. Navickas.

Jis taip pat primena, kad kiaulininkystės sektorius sulaukė ženklios paramos taikant COVID-19 pagalbos priemones, kurias dar siekiama pratęsti, bei ragina gamintojus išnaudoti ir kitas galimybes, pavyzdžiui, lengvatines paskolas.

Anot K. Navicko, ne mažiau svarbus ir vartotojų bei prekybininkų indėlis remiant vietinius gamintojus. 

„Lietuviškos kiaulienos gamintojams padėtų ir lojalūs vartotojai, todėl svarbu skatinti vartoti lietuvišką kiaulieną. Kalbamės ir su gamintojais, ir su prekybininkais dėl lietuviškos kiaulienos ženklinimo.

Kai kurie prekybininkai tai jau daro, nors kai kur dar kyla problemų ieškant tos lietuviškos kiaulienos parduotuvių lentynose. Prekybininkų palaikymas ir vartotojų lojalumas vietinei produkcijai yra svarbus“, – sako K. Navickas.

Rekomenduojami video