Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Estas sugalvojo neįprastą keršto planą BMW

Estų portalas auto.genius.ee rašo, kad šios šalies pilietis, kurio tapatybė neįvardijama, apynauju BMW automobiliu nuvažiavo kiek daugiau nei 50 tūkst. kilometrų – per tą laiką spėjo sugesti beveik viskas, kas įmanoma – nuo parkavimo jutiklių iki variklio, neseniai teko pakeisti pavarų dėžę.

Neapsikentęs nuolatinių gedimų vyras sugalvojo neįprastą keršto planą gamintojui – įkinkė automobilį kaip vežimą, o ant šono angliškai užrašė: „Čia turėjo būti 450 arklio galių po variklio dangčiu, bet realybėje yra tik vienas sunkiai dirbantis arklys“.

Šį automobilį estas įsigijo 2016 metais, iki tol jis buvo naudojamas kaip bandomasis, juo prieš pardavimą jau buvo nuvažiuota 12 tūkst. kilometrų. Naujajam savininkui nuvažiavus kelis tūkstančius  kilometrų, prasidėjo gedimai. Rimčiausios problemų buvo susijusios su varikliu, kurį teko pakeisti, taip pat turbokompresoriaus tepimu ir aušinimu. Be to, teko keisti vairą, o pastaruoju metu – ir pavarų dėžę.

Kadangi automobilis buvo apynaujis ir jam galiojo garantija, visi remonto darbai savininkui nieko nekainavo, tačiau jis sakė, kad kiekvieną kartą tekdavo kviesti taksi ir kelionė į vieną pusę kainuodavo apie 20 eurų.

Nusipirkus automobilį pirmosios bėdos išlindo po poros mėnesių. Pirmiausia sugedo vairuotojo sėdynės vėdinimo įranga. Kitų metų žiemą važiuodamas prastesniais keliais estas salone pradėjo girdėti keistus garsus. Paaiškėjo, kad jie sklido iš tos pačios vairuotojo sėdynės. Garantinio remonto metu taip pat buvo pakeistos turbinos aušinimo žarnelės.

Kol 7 serijos BMW buvo keičiamas variklis, estas penkias savaites turėjo verstis be automobilio. Tų pačių metų pavasarį sugedo automatinis salono oro gaiviklis. Jis buvo sutvarkytas, tačiau prireikė keisti variklio termostatą. Praėjus visai nedaug laiko, minėtas gaiviklis visiškai sugedo, nustojo veikti ir vairuotojo sėdynės valdymo įranga.

Vieną rytą mėgindamas užvesti automobilį estas išgirdo keistą garsą variklio skyriuje. Paaiškėjo, kad teks keisti visą variklį, tai užtruko penkias savaites. Nuvažiavus 51 tūkst. kilometrų, teko pakeisti vairą, taip pat kilo problemų su pneumatine pakaba, todėl buvo sumontuotas naujas kompresorius. Beveik tuo pat metu teko pakeisti visą turbinos tepimo sistemą.

Įveikus 55 tūkst. kilometrų, salone vairuotojas pradėjo jausti stiprią vibraciją, kurios priežastis iki šiol nenustatyta. Šių metų lapkričio pradžioje teko pakeisti pavarų dėžę.

BMW savininkas norėtų grąžinti automobilį, tačiau su gamintojo atstovais nesutaria dėl pinigų sumos, kurią galėtų už jį gauti.Vyrui buvo pasiūlyta 67 500 eurų, tačiau tokia suma jam pasirodė pernelyg maža. Kadangi važinėdamas į servisą ir įsivėlęs į ginčus su gamintojo atstovais estas sugaišo daug laiko ir paaukojo nemažai nervų, jis norėtų gauti mažiausiai 85 tūkst. eurų.

 

Rekomenduojami video