Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaKultūraPatarimaiSveikata Regionai
Atskirk pelus nuo grūdų
Bendruomenės
Konkursai
Kultūra
LKBK – mūsų nepriklausomybės šauklys
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
„DeLaval“ prekės ženklas penktą kartą iš eilės pripažintas geriausiu

2022 m. kovo 1 d., Glindė. Pagal naujausią 20212022 m. Įvaizdžio barometrovertinimą DeLavalapgynė ankstesniais metais pelnytą lyderės vardą ir vėl pirmauja gyvulininkystės technologijų kategorijoje. Vokietijos žemės ūkio draugijos (DLG) atliktos kasmetinės apklausos duomenimis, pirmaujančių ūkininkų buvo klausiama apie įvairių žemės ūkio sektoriuje veikiančių bendrovių žinomumą, privalumus, įvaizdį ir apie, tai, kurioms iš jų teiktų pirmenybę.

Pasiekusi prekės ženklo indeksą 44,44, „DeLaval“ sugebėjo išlaikyti aukštą lygį nuo pernai (41,45) ir dar labiau atsiplėšti nuo savo konkurentų gyvulininkystės technologijų kategorijoje.



Kasmet DLG atliekamoje apklausoje telefonu apklausta apie 700 Vokietijos ūkininkų, tiriant prekės ženklo suvokimą septyniose kategorijose – žemės ūkio technologijų, gyvulininkystės technologijų, pašarų ir eksploatacinių išteklių (gyvuliams), žemės ūkio chemijos ir sėklų, bankininkystės ir draudimo, prekybos ir paslaugų teikimo ir atsinaujinančiosios energijos. Prekės ženklo indeksą sudaro keturi posričiai: prekės ženklo įvaizdis, žinios apie prekės ženklą, prekės ženklo savybės (rezultatai rinkoje) ir lojalumas prekės ženklui. Iš viso buvo galima surinkti 100 balų. Kaip ir ankstesniais metais, apklausos analizės duomenų paskelbimas buvo atidėtas iki metų galo. Tai reiškia, kad metų gale skelbiami apklausos duomenys atspindėjo ir gamintojų metinės komunikacijos įtaką.

Rekomenduojami video