2022 m. kovo 1 d., Glindė. Pagal naujausią 2021–2022 m. „Įvaizdžio barometro“ vertinimą „DeLaval“ apgynė ankstesniais metais pelnytą lyderės vardą ir vėl pirmauja gyvulininkystės technologijų kategorijoje. Vokietijos žemės ūkio draugijos (DLG) atliktos kasmetinės apklausos duomenimis, pirmaujančių ūkininkų buvo klausiama apie įvairių žemės ūkio sektoriuje veikiančių bendrovių žinomumą, privalumus, įvaizdį ir apie, tai, kurioms iš jų teiktų pirmenybę.
Pasiekusi prekės ženklo indeksą 44,44, „DeLaval“ sugebėjo išlaikyti aukštą lygį nuo pernai (41,45) ir dar labiau atsiplėšti nuo savo konkurentų gyvulininkystės technologijų kategorijoje.
Kasmet
DLG atliekamoje apklausoje telefonu apklausta apie 700 Vokietijos ūkininkų,
tiriant prekės ženklo suvokimą septyniose kategorijose – žemės ūkio technologijų, gyvulininkystės technologijų, pašarų ir
eksploatacinių išteklių (gyvuliams), žemės ūkio chemijos ir sėklų,
bankininkystės ir draudimo, prekybos ir paslaugų teikimo ir atsinaujinančiosios
energijos. Prekės ženklo indeksą sudaro keturi posričiai: prekės ženklo
įvaizdis, žinios apie prekės ženklą, prekės ženklo savybės (rezultatai rinkoje)
ir lojalumas prekės ženklui. Iš viso buvo galima surinkti 100 balų. Kaip ir
ankstesniais metais, apklausos analizės duomenų paskelbimas buvo atidėtas iki
metų galo. Tai reiškia, kad metų gale skelbiami apklausos duomenys atspindėjo
ir gamintojų metinės komunikacijos įtaką.