Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Būtina nuplauti kėbulą

Kaitaliojantis teigiamai ir neigiamai oro temperatūrai, kelininkai gausiai gatves barsto druska, kurios pėdsakų lieka ir ant automobilio kėbulo. Jų nepašalinus, vasarą teks skaičiuoti naujus korozijos židinius.

Barstydami druską šiuo metų laiku, kelininkai siekia užtikrinti eismo saugumą. Ši procedūra kartais atliekama net iki 4 kartų per parą. Tokios sąlygos yra tikras išbandymas automobilių kėbului, ypač kai dienomis išlindusi saulė sušildo orą iki teigiamos temperatūros.

Ekspertų teigimu, esant pliusinei temperatūrai druska aktyviau veikia metalines automobilių detales, o tirpstant sniegui kaupiasi drėgmė, kuri neigiamai veikia mašinos kėbulą.

„Nepatariama važinėti automobiliu, ant kurio kėbulo matyti baltų druskos pėdsakų. Išdžiūvus drėgmei didėja druskos koncentracija, tad suintensyvėja neigiamas jospoveikis“, – teigė automobilių prekybos bendrovės „Inchcape Motors“ Kauno atstovybės serviso vadovas Artūras Kviliūnas.

Pašnekovas pabrėžė tris svarbiausius dalykus, kurių nevalia pamiršti automobilio savininkui, siekiančiam, kad transporto priemonė nepradėtų rūdyti: pasirūpinti antikorozine danga, laiku „užgydyti“ didesnius kėbulo įbrėžimus ir reguliariai plauti mašiną tiek žiemą, tiek vasarą.

„Kai druskomis barstomi keliai, kėbulą reikėtų nupūsti aukšto slėgio srove bent kartą per savaitę. Plovyklose galima pasinaudoti laikinomis kėbulo apsauginėmis priemonėmis – vaškavimu, nano danga. Šios priemonės kurį laiką apsaugo automobilio paviršių nuo druskų poveikio. Tačiau po savaitės procedūrą teks pakartoti“ , – teigė A.Kviliūnas.

Pasak „InchcapeMotors“ Kauno atstovybės serviso vadovo, nors automobilį nupurkšti užtrunka vos kelias minutes, tačiau ne visi vairuotojai tam ryžtasi dėl gana banalios priežasties – esą kam plauti, jei vėl išsipurvins.

Rekomenduojami video