Europos Sąjungos pramonės politikos formavimo vyriausiosios pareigūnės teigimu, tiek vartotojai, tiek įstatymų leidėjai skatina automobilių sektorių žengti į „Teslos“ numatytą elektromobilių erą, rašo delfi.lt.
Eurokomisarė Elzbieta Bienkowska teigė, kad Europos Sąjungoje (ES) įvyko lūžis po to, kai 2015 m. „Volkswagen“ pripažino klastojusi dyzelinių automobilių azoto oksido emisijų duomenis, kuriuos tikrino JAV.
Eurokomisarės teigimu, tai stipriai paveikė visuomenės požiūrį į emisijas ir mažiau aplinką teršiančius automobilius, rašo europe.autonews.com.
„Dyzelinių automobilių (era) baigiasi, – interviu Briuselyje sakė E. Bienkowska. – Manau, po kelerių metų jų absoliučiai neliks. Tai praeities technologija.“
Skandalas dėl automobilių emisijų duomenų klastojimo gali padėti ES įvykdyti technologinę transporto revoliuciją.
Europa siekia išsaugoti lyderystę keleivinių automobilių pasalinėje rinkoje, konkuruojant su JAV su kompanija „Tesla“ ir su Kinija, kuriai priklauso maždaug pusė elektra varomų automobilių pardavimų.