Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Ar tikrai reikėjo uždrausti „Volkswagen Polo“ reklamą?

Naujasis „Volkswagen Polo“ yra orientuotas į jaunimą. Kompaktiškas, praktiškas bet visai stilingas automobilis atrodo ir rieda smagiai. Tik Jungtinės Karalystės Reklamos standartų agentūra po eilės skundų nusprendė, kad ji yra visiškai netinkama ir negali būti rodoma per televiziją. Bet ar ji tikrai tokia bloga? Kviečiame įvertinti.

Tai, kad naujasis  „Volkswagen Polo“ yra skirtas jaunimui iš tikrųjų yra svarbi istorijos dalis. Reklamos siužete matomas augantis berniukas, kuris vis naujomis transporto priemonėmis patenka į bėdą. Jam į pagalbą visada skuba rūpestingas tėvas. Galiausiai vaikas užauga ir ateina laikas sėsti už automobilio vairo. Tik žioplumas su amžiumi nedingsta.

Vos tik ši reklama, susukta specialiai televizijai, pasirodė eteryje, Jungtinės Karalystės Reklamos standartų agentūra sulaukė šešių skundų. Gali pasirodyti, kad šeši skundai nėra taip jau daug, tačiau iš tikrųjų tai yra pakankamai didelis nepatenkintų žmonių skaičius. Kiek jų savo nepasitenkinimą nutylėjo?

Įprastai reklamomis skundžiasi vos vienas ar du žmonės, didesnis skundų skaičius pasiekiamas tik tada, kai reklamoje rodoma kas nors ekstremalaus (pavyzdžiui, nuogybės).

Kuo užkliuvo ši  „Volkswagen Polo“ reklama? Na, skundų autoriai teigė, kad ji skatina neatsakingą vairavimą. Agentūra nusprendė, kad besiskundžiantieji yra teisūs, nes reklama tarsi parodo, kad neatsargus vairavimas nėra taip jau blogai, jei tik turite reikalingas saugumo sistemas.

Tai yra žalingas požiūrius – vairuoti reikia atsargiai, nepriklausomai nuo to, už kokio automobilio vairo sėdite. Tačiau ar sprendimas reklamą uždrausti nėra per stiprus?

Jungtinės Karalystės Reklamos standartų agentūra turi savo argumentų. Visų pirma, šis „Volkswagen Polo“  klipas akivaizdžiai pažeidžia bent porą taisyklių, kurias reklamų kūrėjai tikrai žino.

Pavyzdžiui, draudžiama perdėtai pabrėžti saugumo sistemų privalumus. Nepadėjo ir tai, kad keleivio vietoje sėdintis tėvas atrodo išsigandęs, o fone groja energinga muzika.

„Volkswagen“ stojo ginti savo reklamą. Markės atstovai teigia, kad reklama akivaizdžiai neskatina neatsargaus vairavimo. Būtent tai, kad toks vairavimas yra blogas pavyzdys, ir bandyta pabrėžti keleivio reakcijomis.

Be to, buvo rodomas ne neatsakingas, o nepatyręs vairuotojas. O tokiems ir padeda saugumo sistemos. Ir kaip jas reklamuoti, perdėtai nepabrėžiant jų privalumų?

Rekomenduojami video