Vežėjai įspėja – kelių mokesčio didinimas Lietuvoje dar labiau paskatins prekių bei paslaugų brangimą, o dar viena papildoma mokestinė našta kai kuriems vežėjams, ypač mažoms, smulkioms ir vidutinėms įmonėms, taps sunkiai pakeliama.
Lietuvos ekonomikai grimztant į recesiją ir vis daugiau verslų susiduriant su finansiniais sunkumais, didelei daliai transporto įmonių nuostoliai dar labiau išaugs. Tad jos arba turės mažinti veiklos apimtis ir atleisti dalį darbuotojų, kurie taps bedarbiais, arba stabdyti veiklą, arba bankrutuoti.
Būtent todėl vežėjų atstovai prašo Seimo ekonomikos komiteto, kuris spręs, didinti kelių mokestį ar ne, nepriimti skubotų sprendimų ir atidžiau įvertinti galimas kelių mokesčio kėlimo pasekmes.
Be to, norėdama didinti kelių mokestį, Lietuva pirmiausia turėtų sukurti tinkamą ir vakarietiškus standartus atitinkančią kelių infrastruktūrą, kad vilkikų vairuotojai turėtų galimybę kaip Vakarų Europoje ir nusiprausti, nusimaudyti dušuose, laisvai naudotis viešaisiais tualetais, ilsėtis tinkamose apgyvendinimo vietose, kaip numato mobilumo paketas.