Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiSveikata
Atskirk pelus nuo grūdų
Konkursai
LKBK – mūsų nepriklausomybės šauklys
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Rubrika
Neišlaikė sunkaus krovinio

Po neeilinio – sunkiausio Lietuvos istorijoje – „Orlen Lietuva“ reaktoriaus kelionės Klaipėdoje užfiksuotos šešios vietos, kuriose matyti pakitimai – nustatyti salelių bortelių pažeidimai, vienoje vietoje kur krovinys stovėjo ilgesnį laiką, fiksuotos įspaudos kelio dangoje.

Apie 1,5 tūkst. tonų sveriantis reaktorius, o kartu su jį vežusiu sąstatu – daugiau nei 2 tūkst. tonų – sunkiausias ir didžiausias kada nors Lietuvoje transportuotas krovinys, kurio kelionė nuo Klaipėdos iki Mažeikių truko daugiau nei dvi savaites. Iš Klaipėdos išvykęs rugpjūčio 6-ą, krovinys kelionės tikslą pasiekė rugpjūčio 21-ą dieną.

Siekiant įsitikinti, kaip krovinys paveikė gatvių būklę, prieš ir po krovinio vežimo atliktas gatvių skenavimas ir palyginta buvusi ir esama gatvių būklė, o gabenant krovinį gatvėse buvo klojami specialūs lakštai, kuriais siekta amortizuoti apkrovą, apsaugoti komunikacijas.

Sutarta, kad įvertinus, kiek kainuotų apgadintų bortelių keitimas, „Orlen Lietuva“ kompensuos patirtą žalą. Taip pat rangovas artimiausiu metu atliks apgadintos dangos Tilžės gatvėje asfaltavimo darbus, kurie bus apmokėti „Orlen Lietuva“ lėšomis.

„Kol kas didelių problemų, kurias būtų sukėlęs krovinio gabenimas, nefiksuojame, tačiau negalime atmesti tikimybės, kad poveikis infrastruktūrai gali išryškėti ir vėliau, galbūt net po metų ar kelių. Tikimės, kad ir ateityje su „Orlen Lietuva“ bei krovinio vežėjais „Mammoet“ pavyks rasti sprendimus, jei tik išryškės naujų pažeidimų“, – sako Klaipėdos savivaldybės vicemeras Algirdas Kamarauskas.

Rekomenduojami video