Spalio 18–22 d. vykusiame klasikinių automobilių ralyje „Grand Prix Polski Pojazdów Zabytkowych“ dalyviams, startavusiems Varšuvoje, teko įveikti daugiau kaip 1 000 km ir varžytis su milžinišką patirtį turinčiais ekipažais. Finišą pasiekė abu ekipažai iš Lietuvos – Ramūnas Žilionis su Linu Žvinakevičiumi bei Andrius Vaitekūnas su Kristupu Adinavičiumi. Bendroje įskaitoje užimtos 9 ir 5 vietos iš 35 dalyvių.
Paklaustas apie ralio įspūdžius, R.Žilionis teigė: „Tikrai ne visi keliai Lenkijoje yra lygus. Ypač kalnuose. Dažnai jie sukti ir klastingi, ypač besikeičiant oro sąlygoms. Varžybas sunkino dieniniai ir naktiniai greitieji lėkimai trasose. Viską sudėjus į bendrą puokštę, tai buvo bene smagiausi 1 000 km prie vairo mano gyvenime.“
A.Vaitekūnas ir K.Adinavičius, finišavę penkti, patyrė ne mažiau sudėtingų, bet naudingų įspūdžių. Andrius pažymėjo, kad komanda net specialiai įsirengė papildomus žibintus, kad būtų galima orientuotis važiuojant naktį, ypač kalnuose.
„Šiam raliui intensyviai pradėjome ruoštis jau rugsėjo pabaigoje vykusiame DSTK-20 ralyje Alytuje. Tai buvo puiki galimybė pasitikrinti galimybes rungtyniauti naktį. Pasiruošimas tikrai pasiteisino“, – teigė Andrius.
R.Žilionis pripažino, kad jų „senas ir lėtas“ automobilis „MGB GT Sebring“ maloniai nustebino. „Rezultatas buvo ne tas, kurio norėjome bei kurį galėjome pasiekti. Visgi svarbiausia, jog visos klaidos buvo iš mūsų pačių, o ne pasirinktos įrangos ar supratimo apie discipliną, todėl turime atlikti namų darbus“, – jam antrino ekipažo šturmanas L.Žvinakevičius.
Andrius išsamiai papasakojo apie iššūkius, susijusius su tiksliu vairavimu ir greičio derinimu, sakydamas, kad auksinė taisyklė buvo tokia: „Laimi tas, kuris padaro mažiau klaidų.“
Jo komanda daugiausia dėmesio skyrė tiksliam važiavimui ir pastangos atsipirko. Kristupas džiaugėsi, kad rezultatas buvo „neblogas tarp ekipažų, važiuojančių su labai rimta technika ir renkančių patirtį pasaulinio lygio varžybose“.