Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaSužinok. Augink atsakingaiKultūraPatarimaiSvetur Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sužinok. Augink atsakingai
Sveikata
Svetur
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Marihuanos legalizavimas sukėlė netikėtą efektą greito maisto pardavėjams

Marihuanos legalizavimas Jungtinių Valstijų dalyje gali būti ten veikiančių greito maitinimo tinklų apyvartos augimo viena priežasčių, rodo „Green Market Report“ ir „Consumer Research Around Cannabis“ tyrimo rezultatai.

Kaip žinia, šios rūšies narkotinės medžiagos skatina apetitą, o tai reiškią, kad dauguma jomis besimėgaujančiųjų veikiausiai dažniau lankosi greito maitinimo įstaigose.

Tyrimas buvo atliktas Kolorado, Nevados, Oregono, Kalifornijos valstijose, kur marihuana yra legalizuota, jo metu analizuoti jų gyventojų greito maisto vartojimo įpročiai, išskiriant šių narkotikų vartotojus iš likusios visuomenės dalies.

Tyrimas atskleidė, kad 43 proc. žmonių, kurie lankosi legalaus marihuanos pardavimo punktuose, per keturių tyrimo savaičių laikotarpį lankėsi ir „McDonald's“, 18 proc. – „Taco Bell“, 17,8 proc. – „Wendy's“ restoranuose. Tuo tarpu marihuana nesimėgaujančių gyventojų požiūris į greitą maistą buvo gerokai atsainesnis.

Panašūs rezultatai užfiksuoti ir „Burger King“, KFC, „Jack in the Box“, „Carl's Jr.“ greito maitinimo tinkluose.

„McDonald's“ pirmauja pirmiausia dėl to, kad jo greito maitinimo restoranų tinklas yra didžiausias“, – pabrėžė „Consumer Research Around Cannabis“ viceprezidentas Jeffas Steinas.

Į šio tyrimo akiratį patekusios valstijos turi 55 mln. gyventojų, iš jų 4,7 mln. (8,5 proc.) lankosi legalaus marihuanos pardavimo punktuose.

Rekomenduojami video