Visame pasaulyje tendencijos yra panašios: traukiantis tradicinių pašto paslaugų rinkai, pašto operatoriai yra priversti ieškoti kitų veiklos nišų, kur galėtų plėsti savo teikiamų paslaugų spektrą, būtent todėl Lietuvos paštas jau kurį laiką siūlo ne tik tradicines pašto paslaugas. Taip sako bendrovės Lietuvos paštas atstovas Tomas Bašarovas.
LRT RADIJO klausytojas Motiejus iš Kauno teiraujasi, kodėl paštas užsiima mažmenine prekyba. „Gyvenu Kaune, dažnai lankausi pašte Veiverių g. Čia moku mokesčius, pasiimu pensiją. Kai ateinu į paštą susitvarkyti reikalų, darbuotojos dažnai man siūlo įsigyti visokių prekių. Kodėl paštas tampa parduotuve?“ – klausia jis.
Anot T. Bašarovo, Lietuvos paštas jau seniai nebėra ta bendrovė, kuri tik pristato laiškus ar siuntas. Pasikeitus klientų poreikiams, šiandieną Lietuvos paštas teikia ne tik pašto, bet ir logistikos, reklamos, finansinio tarpininkavimo, įvairias elektronines paslaugas. Taip pat užsiima ir mažmenine prekyba.
„Mažmeninė prekyba itin reikalinga regionuose, ypač kaimuose, kur paštas yra vienintelė vieta, kur gyventojai gali įsigyti jiems reikalingų prekių.
Prekių asortimentas yra įvairus – siuntų pakuotės, vokai, dėžės, plastikiniai siuntų maišeliai, spaudos leidiniai, knygos, kanceliarinės prekės, suvenyrai, reikalingiausios buities priemonės ir galanterija. Prekių asortimentas yra sudaromas atsižvelgiant į klientų poreikius“, – aiškina specialistas.