Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaSužinok. Augink atsakingaiKultūraPatarimaiSvetur Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sužinok. Augink atsakingai
Sveikata
Svetur
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Katės ir rinkodara: kaip augintiniai padeda uždirbti milijonus?

Internete galima rasti visą galybę buitinių vaizdo klipų su katėmis, tačiau vienas jų – išskirtinis. Jame matoma katė, nuvejanti vaiką užpuolusį šunį. Būtent šis 2014 m. nufilmuotas įrašas sukūrė galimybę vienai Kalifornijoje gyvenančiai amerikiečių šeimai neblogai užsidirbti. 

Dienraščio „Washington Post“ apžvalgininkai šį įrašą laiko augintinių kapitalizmo simboliu, nes minėta šeima socialiniame tinkle jį paskelbė jau kitą dieną, iš karto sukūrė fanų puslapį, katę pavadinę „Tara Didžiąją Karžyge“ („Tara Hero Cat”), o po penkių dienų katė jau turėjo asmeninį logotipą.

Rezultatas – per pirmą parą įrašą interneto vartotojai peržiūrėjo daugiau nei milijoną kartų, jį paskelbė žymūs tinklalapiai ir parodė televizijos kanalai.

Savo socialiniuose tinklalapiuose katė pradėjo neva bendrauti su gerbėjais, kas kelias dienas vis brūkštelėdama kokį juokelį. „Tara Didžioji Karžygė“, o tiksliau jos šeimininkai, netgi pasirašė sutarčių dėl maisto katėms reklamų.

Tiesa, ši sėkmės istorija – ne vienintelė. Internautai gerai žino jau kone legenda tapusią „paniurėlę“ („Grumpy Cat“), taip pat istoriją apie katę, grojančią klavišiniais.

Plačiau apie tai – LRT TELEVIZIJOS laidos „Laba diena, Lietuva“ reportaže.

Rekomenduojami video