Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Au revoir prancūziškam batonui! Prancūzai kraustosi iš proto dėl mėsainių

Praėjusiais metais Prancūzijoje pirmą kartą istorijoje mėsainių pardavimai augo sparčiau nei klasikinių jambon-beurre sumuštinių, kuriems pagaminti naudojamas prancūziškas batonas, sviestas ir kumpis.  

Paryžiuje įsikūrusios restoranų verslo konsultavimo firmos „Gira Conseil“ atliktas tyrimas parodė, kad pernai mėsainis buvo įtrauktas į 85 proc. šalies restoranų valgiaraščius. Pernai jų buvo parduota net 1,5 mlrd. vienetų.

Tačiau prancūziškosios virtuvės gynėjams dar didesnį nerimą kelia tai, kad tik 30 proc. mėsainių buvo parduota maistą išsinešti skirtose vietose. Dauguma jų buvo parduota tradiciniuose prancūziškuose restoranuose.

Beje, mėsainis vis labiau „prancūzėja“ ir yra patiekiamas su garsiausiais prancūziškais sūriais, kaip rokforo, o ne tradiciniu čederio sūriu.

Tokios naujienos yra tikras smūgis Prancūzijai, kuri itin didžiuojasi savo nacionaline virtuve ir kuri daugelį metų priešinosi „pasaulinei mėsainių invazijai“.

„Apie spartų mėsainių populiarėjimą mes kalbame jau trejus metus. Tačiau šiemet mes nebežinome, kaip pavadinti šį reiškinį. Tai tiesiog beprotiška“, – sakė „Gira Conseil“ direktorius Bernard‘as Boutboulis.

Mėsainių pardavimai per metus šoktelėjo 9 proc. „Tai yra fenomenalus augimas“, – pažymėjo jis.

Verta paminėti, kad dar 2016 metais mėsainių ir jambon-beurre sumuštinių – populiariausių šalyje – pardavimai buvo apylygiai. „Tačiau praėjusiais metais pirmą kartą mėsainiai gerokai aplenkė prancūziškąją klasiką“, – sakė B. Boutboulis, pranešęs, kad minėtų sumuštinių pernai buvo parduota 1,2 mlrd. vienetų.

Rekomenduojami video