Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaSužinok. Augink atsakingaiKultūraPatarimaiSvetur Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sužinok. Augink atsakingai
Sveikata
Svetur
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Koks maistas didina cholesterolį

Aukštas cholesterolis reiškia, kad kraujuje yra per daug cholesterolio, o dėl to kaltas riebus maistas. Kokio maisto vertėtų atsisakyti?

Esant aukštam cholesterolio kiekiui, padidėja širdies ligų ir insulto rizika, tad jį būtina atidžiai stebėti. Pakeitus dietą, galite sumažinti cholesterolio kiekį kraujuje. Štai kokio maisto reikėtų vengti. Koks maistas yra netinkamiausias? Jei jūsų aukštas cholesterolio kiekis, turėtumėte įvertinti, kiek valgote riebalų.

Dar svarbiau ‒ būtina žiūrėti, kokius riebalus valgote. Kai kurie riebalai yra naudingi cholesterolio kiekio mažinimui, o kiti jį didina. Sotieji riebalai Yra dviejų tipų riebalai: sotieji ir nesotieji. Sotieji riebalai didina cholesterolio kiekį ir, deja, jų gausu daugelyje maisto produktų.

Pyragai su mėsa; Dešros ir riebi mėsa; Sviestas, ghi sviestas ir taukai; Grietinėlė; Kietieji sūriai; Pyragai ir sausainiai; Maisto produktai, kurių sudėtyje yra kokosų arba palmių aliejaus.

Choelsterolis Trans-riebalai Trans-riebalai yra dar viena riebalų rūšis, galinti padidinti cholesterolio kiekį.

Trans-riebalų natūraliai rasite nedideliais kiekiais kai kuriuose maisto produktuose, pavyzdžiui, mėsoje, piene ir pieno produktuose.

Tačiau dirbtiniai transriebalai randami dažniau kai kuriuose perdirbtuose maisto produktuose, pavyzdžiui, sausainiuose ir pyraguose, rašo express.co.uk.

Dauguma britų nevalgo daug transriebalų, tačiau visada turėtumėte patikrinti maisto riebalų etiketes, ar produkte nėra transriebalų.

Atsargiai su etiketėmis, kuriose rašoma, kad sudėtyje yra hidrintų riebalų arba hidrintų aliejų, nes transriebalai randami hidrintuose riebaluose.

Maistas, kuriame natūraliai yra daug cholesterolio Kai kuriuose maisto produktuose iš tikrųjų yra cholesterolio, vadinamo dietiniu cholesteroliu. Šie maisto produktai yra laikomi dietiniu cholesteroliu ir juose yra daugiau cholesterolio nei kituose maisto produktuose. Tai, pavyzdžiui, kiaušiniai ar krevetės.

Dietinis cholesterolis nėra toks blogas jūsų bendro cholesterolio kiekio atžvilgiu kaip sotieji riebalai.

Rekomenduojami video