Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaGamtaKultūraPatarimaiSvetur Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Gamta
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Svetur
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Ar sveika rinktis avižų košę?

Kodėl pusryčiams rinktis avižų košę? Avižų košė yra labai sveikas maistas – tai turbūt patys maistingiausi įmanomi pusryčiai. Štai kodėl.

Avižos yra natūralus maistas, tai – 100% pilno grūdo produktas, kuriame paprastai nebūna jokių sintetinių priedų. Išimtį sudaro kai kurios tirpios avižų košės maišeliuose, kurios yra labiau apdorotos ir kartais turi dirbtinių aromatų bei saldiklių. Nors tokie maišeliai puikiai tinka greitiems pusryčiams, jie yra mažiau maistingi už natūralias avižas, rašoma newworld.co.nz.

Avižose yra angliavandenių ir skaidulų, o taip pat daugiau baltymų ir riebalų, nei kituose grūduose. Vos pusėje puodelio sausų avižų jau yra magnio, vario, geležies, cinko, foliatų, vitaminų B1 ir B5. Todėl avižų košė yra vienas maistingiausių ir mažiausiai kaloringų pasirinkimų pusryčiams. Natūralios avižos taip pat turi daug antioksidantų, kurie padeda mažinti kraujospūdį, cholesterolį ir net pasižymi priešuždegiminėmis savybėmis. Tai – puikus tirpiųjų skaidulų šaltinis, kuriame gausu sveikųjų žarnyno bakterijų, kurios padeda virškinimui ir bendrai organizmo sveikatai. Patarimas: Dubenėlis avižų košės ilgesniam laikui suteikia sotumo jausmą, todėl mažiau tikėtina, kad likusią dienos dalį norėsite užkandžiauti ar persivalgyti.

Rekomenduojami video