Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaKultūraPatarimaiSveikata Regionai
Atskirk pelus nuo grūdų
Bendruomenės
Konkursai
Kultūra
LKBK – mūsų nepriklausomybės šauklys
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
5

Tiek šimtų tūkstančių eurų bus išleista per šią savaitę pradedamą reklamos kampaniją Jungtinėje Karalystėje (JK) ir Vokietijoje, kurios metu užsieniečius kvies atvykti į Vilnių. Iš Peru kilęs reklamą kūrusios agentūros įkūrėjas Anronio Bechtle savo „šedevre“ užsieniečiams pristatė Vilnių – griūvančios lūšnos, medinis tualetas miesto vidury, šiukšlynuose besirausiantys valkatos, gulintį spardantys marozai, sovietinių valgyklų meniu ir kt. Specialistai šią sostinės reklamą apibūdina vienu žodžiu – košmaras.

Rekomenduojami video