Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
5

Tiek šimtų tūkstančių eurų bus išleista per šią savaitę pradedamą reklamos kampaniją Jungtinėje Karalystėje (JK) ir Vokietijoje, kurios metu užsieniečius kvies atvykti į Vilnių. Iš Peru kilęs reklamą kūrusios agentūros įkūrėjas Anronio Bechtle savo „šedevre“ užsieniečiams pristatė Vilnių – griūvančios lūšnos, medinis tualetas miesto vidury, šiukšlynuose besirausiantys valkatos, gulintį spardantys marozai, sovietinių valgyklų meniu ir kt. Specialistai šią sostinės reklamą apibūdina vienu žodžiu – košmaras.

Rekomenduojami video