Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaKultūraPatarimaiSveikata Regionai
Atskirk pelus nuo grūdų
Bendruomenės
Konkursai
Kultūra
LKBK – mūsų nepriklausomybės šauklys
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Žemės ūkio ministerija turi nutraukti 2,4 mln. eurų vertės viešinimo konkursą

Žemės ūkio ministerija (ŽŪM) privalo nutraukti 2,4 mln. eurų vertės viešinimo konkursą, kurį laimėjo ryšių su visuomene agentūrų Strateginių komunikacijų centras ir „Creative media services“ konsorciumas, pareiškė Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT).

Pasak VPT, ministerija, vertindama tiekėjų pasiūlymus, pažeidė skaidrumo ir lygiateisiškumo principus bei teikėjo kainos vertinimo tvarką -  ji nugalėtoju paskelbė brangiausią tiekėją.

„Pasiūlymuose nurodytų žiniasklaidos priemonių vertinimas buvo nenuoseklus, nes perkančioji organizacija neišsiaiškino būtinos informacijos, susijusios su laikraščių platinimu, kad galėtų priimti objektyvius sprendimus, ar tiekėjų pasiūlymuose ir paaiškinimuose pateikti duomenys bei laikraščių leidėjų deklaruojama informacija atitinka Visuomenės informavimo įstatymo nuostatas“, - rašoma VPT pranešime spaudai.

Pasak VPT pranešimo, sutartį su tiekėju planuota sudaryti 12-kai mėnesių su galimybe ją pratęsti du kartus, o 3 metų sutarties vertė - 2,4 mln. eurų (su PVM).

Konkursui pasiūlymus pateikė 7 tiekėjai, iš jų 6 pasiūlymai buvo atmesti kaip neatitinkantys reikalavimų. Jo laimėtojas pasiūlė 797 tūkst. eurų kainą (vienerių metų paslaugų vertė). Kiti konkurso dalyviai nenurodomi, nes dar nėra užpildyta viešojo pirkimo ataskaita.

Ministerija pirko viešinimo kampanijos regioninėse, vietinėse, specializuotose ir tautinėms mažumoms skirtose žiniasklaidos priemonėse paslaugas. VPT atstovė Vytautė Šmaižytė BNS nurodė, kad pernai balandžio pabaigoje paskelbtu konkursu buvo siekiama viešinti Lietuvos kaimo plėtros 2014-2020 metų programą ir Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014-2020 metų programą.

Minėtoms programoms viešinti pernai ŽŪM skelbė ir viešinimo konkursą nacionaliniuose žiniasklaidos priemonėse. Šių metų kovo 23 dieną ministerija pasirašė beveik 1,2 mln. eurų vertės sutartį su bendrovėmis „Creator“ ir „Carat“, kurių pasiūlymas buvo įvertintas geriausiai - 82,65 balo.

Šiame konkurse taip pat dalyvavo bendrovės „Lukrecijos reklama“ ir „PHD“ (80,64 balo, pasiūlymo vertė 1,23 mln. eurų), „VIP viešosios informacijos partneriai“ ir „Open agency“ (80,5 balo, 898,8 tūkst. eurų) ir Strateginių komunikacijų centras ir „Creative media services“ (79,39 balo, 1,13 mln. eurų). Bendrovės „Idea prima“ 1,209 mln. eurų vertės pasiūlymas buvo atmestas.

Rekomenduojami video