Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaGamtaKultūraPatarimaiSvetur Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Gamta
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Svetur
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Sukčiai pas gydytoją siūlė patekti už pinigus

Aferistai atranda vis naujų būdų išvilioti pinigus iš gyventojų.

Į Nacionalinio vėžio instituto (NVI) Kontaktų centrą neseniai paskambinęs garbaus amžiaus pacientas teiravosi, kur turėtų susimokėti, kad greičiau patektų pas gydytoją. Paaiškėjo, kad vyras jau ne pirmi metai aferistams mokėdavo po 20 eurų kasmet, manydamas, kad tai padės jam pas gydytoją patekti be eilės.

NVI ragina pacientus neužkibti ant aferistų jauko.

Taip pat informuoja, kad nuo 2020-ųjų jų įstaigoje veikia Kontaktų centras, kurio tikslas – optimizuoti telefono skambučių valdymą. Taip pat siekiama pagerinti išankstinę pacientų registraciją ambulatorinėms paslaugoms.

Didžiausias sistemos privalumas – praleistų skambučių registras, kuris suteikia galimybę perskambinti pacientams, kurie negalėjo prisiskambinti.

Po neatsakyto skambučio NVI registratorės su pacientais susisiekia pačios, tad per metus stebimas trečdaliu sumažėjęs įeinančių skambučių kiekis.

Skelbiama, kad pacientai, esant poreikiui, gali NVI interneto svetainėje registruotis ambulatorinėms paslaugoms užpildydami užklausą „Kreipimasis dėl registracijos“, kartu pateikdami medicininių dokumentų kopijas. Registratorė, išanalizavusi užklausą ir pridėtus dokumentus, išsiaiškina žmogaus poreikį, su juo susiskambina ir užregistruoja pacientą jam tinkamiausiu laiku pas norimą specialistą. Pernai šia paslauga pasinaudojo 220 pacientų.

NVI suteikia pacientams galimybę bendrauti ir kitais kanalais: pokalbių kanalu nvi.lt svetainėje, siųsti internetines užklausas, rašyti el. paštu info@nvi.lt, bendrauti per socialinius tinklus.

Nuo 2022 m. pradžios NVI Konsultacinės poliklinikos gydytojai jau dirba be ambulatorinių popierinių kortelių. Kontaktų centro medicinos registratorės, kurių pareiga iki šiol buvo surasti saugyklose ambulatorines pacientų korteles ir atnešti jas gydytojui, dabar daugiau darbo laiko gali skirti bendravimui su pacientu.

„Kontaktų centre numatoma diegti naujas paslaugas – atvejo vadybą. Tai – paslaugų organizavimas pacientams, kuriems pirmą kartą diagnozuota onkologinė liga. Atvejo vadybininko pareiga bus užtikrinti, kad pacientas nepasimestų, suprastų jam skiriamų tyrimų ar procedūrų prasmę, sekti, kad pacientui būtų laiku atlikti paskirti tyrimai, kad pacientas nepamirštų atvykti laiku. Taip pat atvejo vadybininkas lydės pacientą per jam suplanuotus ir atliekamus gydymo etapus.

Svarbi atvejo vadybos veiklos dalis – palengvinti ir pagreitinti ištyrimo planą iki pradedant gydymą.

Taip pat atvejo vadybininkas įvertins paciento distresą ir vadovaudamasis išvadomis galės pasiūlyti psichologo konsultaciją, informuos pacientą, kaip pasirengti diagnostiniams tyrimams, gydymo procedūroms ir kitais klausimais.

Valstybinė ligonių kasa atkreipia dėmesį, kad yra galimybė susimokėjus patekti pas gydytojus be eilės. Tai numatyta pagal Sveikatos apsaugos ministro nustatytą mokamų paslaugų tvarką.

Mokamos paslaugos teikiamos gali būti tik tada, kai įstaiga turi iš PSDF biudžeto lėšų apmokamų paslaugų kiekvienos darbo dienos teikimo planą-grafiką, kuriame nurodytas iš PSDF biudžeto lėšų apmokamų paslaugų skaičius ir kuris skelbiamas viešai. Be to, įstaiga privalo užtikrinti, kad visi į paslaugų, apmokamų iš PSDF biudžeto lėšų, laukimo eilę užregistruoti ir atvykę pacientai gaus numatytas paslaugas numatytą dieną nustatytu laiku.

Kai pacientas pageidauja gauti paslaugą ne eilės tvarka, jis privalo būti pasirašytinai supažindintas su jo teise ir galimybe paslaugą gauti nemokamai eilės tvarka, nurodant paslaugos teikimo datą.

Rekomenduojami video