Primename, kad pavasarį ir vasarą valstybinės reikšmės keliuose intensyviai bus taisomi keliai ir remontuojami tiltai. Dėl to vairuotojai raginami atsižvelgti, kad tam tikruose kelių ruožuose gali formuotis spūstys, ir atsakingai planuoti keliones, laikytis nurodytų greičio ribojimų ir atidžiai stebėti kelio ženklus.
Atnaujinami du ruožai
Jau įsibėgėja darbai magistralėje Vilnius–Utena. Likęs nerekonstruotas kelias su betoninių blokų danga greitai taps tik prisiminimu, tačiau kai bus atliekami darbai, teks susidurti su nepatogumais.
Kelyje Vilnius–Utena šiuo metu yra likę 42,8 km senojo betoninio kelio, kuris bus rekonstruojamas šį atstumą suskirsčius į 5 ruožus.
Darbai šiuo metu vyksta 5,5 km ilgio ruože nuo Nemenčinėlės iki Pociūnų (I ruožas) ir 6,9 km ilgio ruože nuo Pociūnų iki Vainiškių (II ruožas), kur ardoma magistralės danga ir formuojama sankasa. Eismas rekonstruojamose atkarpose reguliuojamas šviesoforais ir vyksta viena juosta.
Artimiausiu metu darbus planuojama pradėti ir likusiose kelio atkarpose. Vykstant darbams minėtuose ruožuose, vairuotojus raginame rinktis vieną iš 3 alternatyvių kelionės maršrutų.
Pirmasis maršrutas: važiuojant iš Vilniaus, galima rinktis Ukmergės kryptį keliu A2 Vilnius–Panevėžys, toliau Molėtų kryptį keliu Nr. 115 Ukmergė–Molėtai. Važiuojant iš Molėtų, rinktis Ukmergės kryptį keliu Nr. 115 Ukmergė –Molėtai, toliau Vilniaus kryptį keliu A2 Vilnius–Panevėžys.
Antrasis maršrutas: važiuojant iš Vilniaus, galima rinktis Nemenčinės kryptį keliu Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai, toliau Pabradės kryptį. Pabradėje rinktis Molėtų kryptį keliu Nr. 173 Molėtai–Pabradė. Važiuojant iš Molėtų, rinktis Pabradės kryptį keliu Nr. 173 Molėtai–Pabradė, Pabradėje rinktis Vilniaus kryptį keliu Nr. 102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai.
Transporto nukreipimas alternatyviais maršrutais neišvengiamas siekiant kuo mažesnių eismo spūsčių ir trumpesnio laukimo. Suprantame, kad vietiniai gyventojai patirs nepatogumų, tačiau visai tai – dėl saugesnių ir patogesnių kelionių ateityje. Likusius beveik 43 km kelio planuojama baigti tvarkyti 2026 m.
Eismas – laikinu tiltu
Dabar eismas Kauno kryptimi yra kreipiamas dviem juostomis laikinu tiltu, o Vilniaus kryptimi – viena puse esamu tiltu.
Planuojama, kad tokia eismo tvarka galios iki kitų metų pavasario, kol bus pradėti vykdyti antrojo nuolatinio tilto įrengimo darbai.
Siekiant užtikrinti eismo dalyvių ir kelių darbuotojų saugumą, šiame magistralės ruože jau nuo praėjusių metų rudens įvesti eismo ribojimai. Transporto priemonių greitis apribotas iki 50 km/val., atkarpoje susiaurintos važiuojamosios dalies juostos.
Planuojama, kad Krunos tilto rekonstrukcija bus baigta iki 2027-ųjų pabaigos.
Sargėnų viaduke – ribojimai
Prieš savaitę pradėti ir Kaune esančio Sargėnų viaduko remonto darbai. Dėl jų magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda vairuotojų laukia eismo pakeitimai.
Praėjusią savaitę pradėta ardyti deformacinius pjūvius. Kiek vėliau bus stiprinamos statinio atraminės konstrukcijos (sijos ir kolonos). Atlikus estakados sustiprinimo darbus, nuo liepos suplanuota atlikti baigiamuosius darbus, kurie turėtų būti baigti iki metų pabaigos.
Tuo metu eismo organizavimas viaduku vyks kaip iki šiol, t. y. dešine viaduko puse, viena eismo juosta. Po mėnesio, atliekant estakados pakėlimo ir betonavimo darbus, eismą gali tekti organizuoti apylanka, tačiau viskas priklausys nuo konstrukcijų būklės. Atsižvelgiant į vykdomus technologinius procesus, viaduke galimi tik trumpalaikiai eismo ribojimai.
Eismo dalyviai informuojami, kad balandžio pabaigoje magistraliniame kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda po viaduku dėl atliekamų darbų planuojama riboti greitį iki 90 km/val., taip pat minimaliai siaurinti važiavimo plotį.
VL