Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Pasiruoškite – į kai kurias degalines įleis tik su galimybių pasu, kai kur aptarnaus per langelį

Nuo penktadienio Lietuvoje įsigaliojo griežtesni ribojimai prekybininkams. Jie turi užtikrinti, kad prekybos vietose vienam pirkėjui būtų užtikrinamas tam tikras minimalus plotas. Dėl to artėjant savaitgaliui ne tik nusidriekė eilės prie kai kurių parduotuvių. Staigmenos laukia vairuotojų, mat kai kuriose degalinėse jų neaptarnaus be galimybių paso.

Apie tai praneša vienas iš didžiausių degalinių tinklų Circle K. „Rūpindamiesi Jūsų ir mūsų darbuotojų saugumu, nuo 2021 m. spalio 22 d. taikome mišrų būdą skirtingose degalinėse priimant klientus degalinėse“, – interneto svetainėje informuoja bendrovė. Pasak jos pranešimo, ten, kur klientų srautas didelis ir parduotuvių plotas riboja priimti didesnį klientų srautą vienu metu, jie aptarnaujami tik su galimybių pasu. Jei degalinėje yra langelis, klientai aptarnaujami per langelį be galimybių paso.

  Ten, kur galime priimti klientus skirdami 30 kv. m vienam klientui klientai aptarnaujami su galimybių pasu ir be jo. Tačiau klientų srautas yra ribojamas

. „Rekomenduojame atsiskaityti bankine mokėjimo kortele išoriniuose mokėjimo terminaluose arba mobiliąja programėle. Circle K Automatinėse degalinėse galite atsiskaityti ir banko mokėjimo kortele, ir grynais. Dėkojame už Jūsų supratingumą!“ – rašo bendrovė.

Pasirodžius šiai publikacijai, „Circle K“ Rinkos vystymo direktorius Renatas Alekna taip pakomentavo situaciją dėl naujų pokyčių: „Įgyvendindamas nuo penktadienio įsigaliojusius naujus pandemijos suvaldymo reikalavimus mažmeninės prekybos sektoriuje, degalinių tinklas „Circle K“ beveik pusėje savo pilno aptarnavimo degalinių ėmė taikyti mišrų klientų aptarnavimo būdą.

Tai reiškia, kad paslaugos teikiamos ir tiems klientams, kurie turi galimybių pasą (GP), ir jo neturintiems. Tokių degalinių tinkle yra 38-ios, arba 46 proc. Beveik penktadalyje savo degalinių (16-oje arba 19 proc.) taikome pirkėjų srautų reguliavimo priemones ir neprašome GP. Vis dėlto, dėl ypač didelio pralaidumo ir, atitinkamai, didelių lankytojų srautų pačiose didžiausiose degalinėse pasirinkome GP taikymą.

Mūsų vertinimu, įleidimas tik po kelis klientus tokiose degalinėse, dažniausiai dirbančiose šalia ypač judrių transporto arterijų, sukurtų ypač daug nepatogumų, eilių ir laiko gaišaties. Suprantame, kad pokyčiai gali kelti nepatogumų mūsų klientams ir dėl to apgailestaujame. Stengiamės kaip įmanoma operatyviau prisitaikyti prie kintančių reikalavimų ir sudaryti kuo palankesnes sąlygas apsipirkti.

Rekomenduojami video