Rodėsi, kad Kėdainių meras Valentinas Tamulis labai suinteresuotas, kad tik „Kėdbusas“ keleiviams taptų kuo patogesnis. Vieno skundo pagrindu, kai jaunuoliai pastebėjo, kad ant stotelių nesuklijuoti jų pavadinimai, tarkavo buvusį direktorių tol, kol galiausiai apskritai sugalvojo jį atleisti kaip politiškai nepatikimą. Tačiau dabar paties V. Tamulio paskirtam naujam laikinajam direktoriui vadovaujant, skundų yra ne ką mažiau, o meras tyli it vandens į burną prisisėmęs.
Autobusų maršrutus belieka tik spėlioti
„Rinkos aikštę“ dažnai pasiekia gyventojų nusiskundimai viešojo transporto paslaugas teikiančia įmone. Ir skundų diapazonas pats plačiausias – nuo nemandagių vairuotojų iki švaros stygiaus autobusuose. Gyventojai skundžiasi ir socialiniuose tinkluose, ir, bent kaip sako patys, tiesiogiai įmonės vadovui.
Vis dėlto, rodos, kad tie skundai mažai ką keičia.
Štai dar prieš gerą mėnesį redakciją pasiekė gyventojo laiškas, kuriame šis skundėsi, kad svarbiausias dalykas – autobusų tvarkaraščiai – rodo pieno riebumą, o ne realų autobusų atvykimo ir išvykimo laiką. Žmogus nei kelionės susiplanuoti gali, nei nebūna tikras, ar laiku nuvažiuos ten, kur jam reikia, nežino ir kiek laiko jam teks stypsoti lauke, kol autobusas sugalvos atvykti.
Kėdainiečio kelionė iki miesto centro truko nei daug, nei mažai – į stotelę nuėjęs 19 val. 42 minutės, autobuso sulaukė tik po 40 min.Aut. past.
„Ar Jūs galite nors kartą normaliai sutvarkyti miesto autobusų maršrutų tvarkaraščius? Mūsų miestiečių pinigus tratinat milijonais per metus, o naudos jokios. Negali neišėjęs iš namų ir nenuėjęs iki stotelės sužinoti maršruto laiko. Jūsų sukurtoje neva patogioje svetainėje kedbusas.lt pasirinkus išvykimą iš Respublikos g. iki miesto centro, rodo, kad 2 valandas į priekį jokių autobusų nėra. Netiesa.
Gal Jūs nuvažiuokite į Kauną pasižiūrėti, kaip tvarkomasi su miesto viešuoju transportu. Jei neišgalite modernių švieslenčių stotelėse, tai bent paruoškite žemėlapius su miesto maršruto schemomis ir autobusų laikais. Stotelės paviljonus turi, nesunku būtų tai padaryti ir juos pakabinti po stiklu. Milijonų nekainuoja. O nauda didžiulė. Miestas būtų į miestą panašus, o ne į kaimą“, – skundėsi gyventojas, bet kartu ir davė idėją „Kėdbuso“ ir savivaldybės vadovams.
Minėtą skundą jis siuntė ir į viešojo transporto paslaugas teikiančią įmonę bei gavo l. e. p. vadovo atsakymą, kad iki spalio 20 dienos planuota patikslinti miesto autobusų tvarkaraščius, o dar per savaitę – intensyviausiose miesto sustojimo stotelėse patalpinti žemėlapius su maršrutų schemomis.
Rodės, kad Valentinas Tamulis labai suinteresuotas, kad tik „Kėdbusas“ keleiviams taptų kuo patogesnis. Tačiau laikinajam direktoriui vadovaujant skundų ne ką mažiau, bet meras tyli it vandens į burną prisėmęs.Aut. past.
Pažadas buvo, tačiau neištesėtas?
Galima būtų pasidžiaugti, kad l. e. p. „Kėdbuso“ vadovas Regimantas Valiauskas reaguoja ir atsako į klientų skundus. Bet, atrodo, klientai jaučiasi tik pažadus tegavę.
„Rinkos aikštę“ prieš kelias dienas vėl pasiekė to paties kėdainiečio laiškas, kuriame vyras sakosi, jog per žadėtą laiką niekas nepasikeitė.
„Jūs gal tyčiojatės iš miestiečių? Ko gero, taip. Juk nei meras, nei „Kėdbuso“ vadovas viešuoju transportu nesinaudoja. Jiems svarbiausia tik gauti gerą algą iš mokesčių mokėtojų pinigų.
Jokių švieslenčių, jokių žemėlapių, jokių žadėtų tvarkaraščių atnaujinimų. Nieko!
Internetiniame kedbusas.lt puslapyje, kaip ir anksčiau, vien tik nesąmonės. Stotelėse dar didesnis jovalas.
Iš ryto iki 7.30 miesto link iš Respublikos, J. Basanavičiaus gatvės važiuoja autobusai kas 10 min. Bet nuo 7.30 iki 9.00 štilis – nei į miestą, nei iš miesto jokio autobuso“, – pasakoja kėdainietis.
Jo kelionė iki miesto centro truko nei daug, nei mažai – į stotelę nuėjęs 19 val. 42 minutės, autobuso sulaukė tik po 40 min. Na, per tiek žmogus su mašina iš Kėdainių į Kauną nuvažiuoja…
„Jeigu nesugebat tinkamai sutvarkyti ir suvaldyti tokios įmonės, gal nebevarkit. Kasmet eikvojat miestiečių milijonus, o naudos jokios. Maršrutų nėra, įmonė skendi skolose, transporto priemonės – atgyvena. Į kaimą rajone nuvažiuot ir parvažiuot tą pačią dieną be šansų, nes važiuoja tik vieną kartą per dieną. Vasarą dar geriau – tik trečiadieniais ir šeštadieniais. Kaip kaimo gyventojui atvykti į ligoninę ir parvykti namo tą pačią dieną?“ – nusivylimo neslėpė vyras ir teigė, kad geriau jau Kėdainiuose viešojo transporto paslaugas teiktų privati įmonė.
Žinoma, tokiu atveju jos kainuotų brangiau, bet Kėdainiai visgi būtų panašesni į modernų miestą, o ne kaimą, kuriame susisiekimas – tragiškas.
„Kėdbuso“ vadovas pasiūlė kėdainiečiams raštais nesimėtyti, o atvykti pas jį ir pasikalbėti – mat jo durys atviros visiemsAut. past.
„Kėdbuso“ vadovas: grafikai teisingi
Kadangi meras labai jau mėgo skalpuoti buvusį „Kėdbuso“ vadovą, leisdamas suprasti, kad jam gerokai labiau rūpi gyventojų patogumas nei geri santykiai su įmonių vadovais, „Rinkos aikštė“ prašė jo pakomentuoti, kaipgi jis vertina tokią situaciją.
Deja, meras nei pirmą, nei antrą kartą gyventojo skundo nekomentavo, palikdamas aiškintis naujajam l. e. p. vadovui R. Valiauskui.
O R. Valiauskas sakė, kad visi grafikai, nurodomi interneto svetainėje, yra teisingi. Jis taip pat teigė, kad ir 19 val. 42 min. turėjęs atvykti autobusas važiavo ir nevėlavo – keista tik, kaip čia skundais institucijas užvertęs kraštietis to autobuso nei matė, nei girdėjo.
Direktorius taip pat sakė, kad pažadą vykdo ir žemėlapiai kai kuriose stotelėse jau iškabinti.
„Pirmieji žemėlapiai yra iškabinti Geležinkelio stoties, Profesinio rengimo centro, Ligoninės, Vilainių kryžkelės, „Jaunatvės“ ir Respublikos stotelėse, pavėlavome kelias dienas dėl leidimų derinimo.
Pagrindinėje J. Basanavičiaus gatvėje žemėlapiai bus iškabinti gavus UAB „JCDecaux Lietuva“ leidimą, kadangi J. Basanavičiaus gatvės paviljonai priklauso Kelių direkcijai, o patys paviljonai UAB „JCDecaux Lietuva“.
Per 68 mano, kaip direktoriaus, darbo dienas, net 12 kartų buvo keisti maršrutai, susiję su mokslo metų pradžia, moksleivių rudens atostogomis, Šėtos g. pervažos uždarymu remontui, Tilto g. tilto sudaužymu ir kitais ne nuo mūsų priklausomais veiksniais“, – teigė „Kėdbuso“ vadovas.
Jis taip pat pasiūlė kėdainiečiams raštais nesimėtyti, o atvykti pas jį ir pasikalbėti – mat jo durys atviros visiems.