Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Darbai Lenkijos pasienyje

Birželio pradžioje prasidėjo paskutiniosios kelio „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos atkarpos rekonstrukcijos darbai, o vienos svarbiausių šalies eismo arterijų „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lietuvos–Lenkijos sienos rekonstrukciją (apie 40 km) suplanuota baigti kitų metų pabaigoje.

Projektas sudarytas iš 4 skirtingų kelio atkarpų atnaujinimo, praėjusiais metais rekonstrukcija baigta ir eismui atidarytos 2 kelio atkarpos, šiuo metu intensyvūs darbai vyksta ilgiausioje (16 km) atkarpoje nuo Marijampolės miesto iki Skaidiškių kaimo. Paskutinis kelio ruožas, kuriame prasidėjo darbai, siekia 12 km.

Praėjusių metų pabaigoje eismui atidarytos 2 iš 4 „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos atkarpos, bendras jų ilgis – 12,5 km. Šiuose ruožuose kelias rekonstruotas į modernią 4 eismo juostų automagistralę, mažiau nei per metus šiose atkarpose įrengta įspūdinga infrastruktūra: 5 žiedinės sankryžos, 3 viadukai, 4 tiltai, daugiau nei 4,5 km akustinių sienučių, įrengtas apšvietimas, intelektinių transporto sistemų įranga bei kitos eismo organizavimo priemonės.

„Via Baltica“ – transeuropinio tinklo kelias nuo Varšuvos iki Talino, kurio bendras ilgis – 970 km, iš jų 269 km – Lietuvos teritorijoje. Ši automagistralė ypač svarbi Lenkijos ir Baltijos šalių ekonomikai, gyventojų judumui bei Lietuvos ir jos sąjungininkų saugumą užtikrinančiam kariniam mobilumui.

Rekomenduojami video