Prekybos centruose pirkdami namų apyvokos daiktus, sodo įrankius ar augalus, tikrai sutaupome. Pavasario ir vasaros mėnesiais daugelis prekybos centrų klientams pateikia puikių pasiūlymų tiek namų, tiek lauko augalams. Tačiau sodininkystės ekspertas įspėjo, kad pirkdami prekybos centre, „gaunate tai, už ką sumokate“.
„Gardening Express“
savininkas ir įkūrėjas Chris Bonnett pasidalijo patarimais kaip pirkti
augalus iš prekybos centrų, rašo express.co.uk.
Sodininkystės centrą „Gardening Express“ įkūręs dar devintojo
dešimtmečio pabaigoje, jis teigė, kad prekybos centruose parduodami
augalai greičiausiai buvo auginami „taupant“ ir skirti pardavimui už
atitinkamą kainą.
Jis paaiškino: „Paprastai jūs gaunate tai, už ką sumokate. Nerealu
tikėtis įsigyti aukščiausios kokybės augalą už žemiausią kainą. Jų
auginimui skiriamos ribotos lėšos ir jie parduodami už tam tikrą kainą.
Jie gali būti ne tokie subrendę, pavyzdžiui, jei perkate krūmą, jis gali
būti metais arba dvejais metais jaunesnis už tą, kuris parduodamas sodo
centre, kur jis gali kainuoti šiek tiek daugiau“.
Chris sakė, kad pirkdami sodo centre arba specializuotoje augalų parduotuvėje, jūs „efektyviai perkate augalo brandą“ ir mokate daugiau. Gėlės Taigi, jei stinga lėšų, kada turėtumėte pirkti augalus prekybos centre? Chris aiškina: „Prekybos centrai tikrai turi gerų pasiūlymų, bet aš siūlau žmonėms pirkti, kai augalai šviežiai pristatomi į prekybos centrus.
„Prekybos centrai nėra sodo centrai, jie gali neturėti apmokyto
personalo, kuris tinkamai prižiūrėtų augalus, o ir idealių sąlygų neturi
juos prižiūrėti“.
Sodininkystės ekspertas sakė, kad augalo kokybė gali labai greitai
pablogėti, todėl turėtumėte pirkti, kai jie ką tik atvežti.
„Sužinokite pristatymo dieną ir pirkite tik tada“, − pridūrė jis.
Augalai gali patirti stresą, jei nėra reguliariai laistomi ir yra
laikomi netinkamomis sąlygomis.
Chris sakė: „Net jei jie tik vieną kartą parduotuvėje išdžiūsta, paskui
palaistomi ir atsigauna, jie vis tiek patiria stresą ir tai gali sukelti
problemų“.
„Gardening Express“ savininkas teigė, kad prekybos centrai pirkėjams
pasiūlo „gerų sandorių“, tačiau sodo centrai gali būti „tokie pat
konkurencingi“.