Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaKultūraPatarimaiSveikata Regionai
Atskirk pelus nuo grūdų
Bendruomenės
Konkursai
Kultūra
LKBK – mūsų nepriklausomybės šauklys
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Istorijos dulkes nupūtus

2016 m. spalio 25-ąją Stoholme pristatytas naujasis „Mercedes-Benz X-Class“ pikapas iš tiesų nebuvo pirmasis pikapas su trikampe žvaigžde ant variklio dangčio.

Pokario kūdikis

Pirmasis tikras pikapas pro „Mercedes-Benz“ gamyklos vartus išriedėjo 1946 m. gegužę. Tai buvo pirmas po Antrojo pasaulinio karo įmonėje sukurtas pusiau krovininis automobilis. Jis buvo sukonstruotas garsiojo W136 kėbulo pagrindu (gamintas nuo 1935 iki 1942 m.). Iki pat gamybos sustabdymo 1942-aisiais W136 buvo gaminamas su 4 durų sedano ir 4 durų kabrioleto kėbulais, tačiau, suprantama, po karo Vokietijai buvo reikalingesni maži ir dideli sunkvežimiai, o ne kabrioletai. Taip pat šis modelis buvo paruoštas gamybai ir universalo kėbulu, kuris buvo naudojamas įrengiant greitosios pagalbos automobilius.

Visų kėbulo tipų (sedanas, kupė, kabrioletas, pikapas, universalas) automobilis pirkėjams buvo pristatomas pavadinimu „Mercedes-Benz 170V“. 170 reiškė 1,7 litro darbinio tūrio variklį, o raidė „V“ buvo žodžio „Vorn“ (priekinis) santrumpa, pridėta siekiant atskirti jį nuo iki tol gaminto „Mercedes-Benz 170H“ (W28 kėbulas) su užpakalyje automobilio sumontuotu („H“ reiškė „Heck“ – galinis) keturių cilindrų 1697cc varikliu kaip ir 170V modelis.

Pirmaisiais pokario metais buvo pagaminta tik 214 automobilių, o 1949-aisiais pro gamyklos vartus išriedėjo daugiau nei 10 tūkst. mašinų, kurios nuo tų pačių metų gegužės mėn. buvo pradėtos žymėti kaip „Mercedes-Benz 170D“. Į automobilius pradėti montuoti naujai sukurti labai ekonomiški 38 AG (28 kW) dyzeliniai varikliai.

"Mercedes Benc 170D" buvo tai, ko labiausiai reikėjo karo nualintai Vokietijai.

Pikapas iš tango šalies

Kitas vokiečių kompanijos pikapo modelis buvo pradėtas gaminti 1971-aisiais ... Argentinoje. Šioje Pietų Amerikos šalyje įsikūręs „Mercedes-Benz“ padalinys įžvelgė tokio kėbulo tipo potencialą ir, gavęs pagrindinės Vokietijos įmonės sutikimą, pradėjo transformuoti „Mercedes-Benz“ (W114/W115 kėbulas).

Šiandien 114 ir 115 tipo „Mercedes-Benz“ automobiliai jau tapę legendomis. W114 modelis buvo gaminamas su 6 cilindrų varikliu, o W115 buvo „apginkluotas“ keturių cilindru varikliu. Abu modelius sukūrė legendinis inžinierius konstruktorius Paulas Bracqas.

Laivais atgabentiems vokiškiems sedanams buvo užvirinamos galinės durys, nupjaunama galinė salono dalis, stogas ir sumontuojamas atviras bagažo skyrius. Per penkerius gamybos metus buvo pagaminti 1 044 tokie „Mercedes-Benz 220 D“ pikapai su 2,2 litro dyzeliniu varikliu, pasiekiančiu 65 AG (48 kW).

Važinėja piemenys

Argentinoje šis pikapas buvo reklamuojamas kaip automobilis verslui ir laisvalaikiui. „Mercedes-Benz 220 D“ turėjo oro kondicionavimo sistemą, odinį saloną, priekinė jo dalis buvo išpuošta prabangos suteikiančia chromo apdaila.

Išlikusiais pikapais iki šiol važinėja Argentinos gaučai (piemenys), bekraštėse pampose ganantys dešimttūkstantines jaučių bandas. Juos jau atakuoja automobilių kolekcininkai iš viso pasaulio, siekiantys įsigyti ypač retą, tačiau praktišką ir tinkantį kasdieniam naudojimui automobilį.

Pikapas buvo reklamuojamas kaip automobilis ir verslui, ir laisvalaikiui, nes jo vidus buvo prabangus, o išorė – kaip darbinio „arkliuko“. Priekinė automobilio dalis buvo išpuošta chromo apdaila, suteikiančia šiam pikapui prabangos.

Rekomenduojami video