Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Pats laikas užsišaldyti kiaulienos naujamečiam stalui

Bulvės palieka labiausiai brangusių prekių reitingą, užleisdamos šią vietą obuoliams, kurių nes šiuometinis derlius buvo žymiai mažesnis negu praeitais metais, skelbia pricer.lt apžvelgdamas spalio mėnesio produktų kainas. Bendrovė įvertino, kaip kainos keitėsi šiemet spalį palyginti su pernai spaliu.

Skaičiuojama, kad dabar pastebimas sparčiausias ne tik obuolių, bet ir cukraus, pomidorų sulčių, kiaulienos, maltos kavos ir juodojo šokolado kainų kilimas. Pastebėta, kad stipriausiai pinga varškė, bulvės, nerafinuotas saulėgrąžų aliejus, juodoji arbata.

„Nors pigusiose prekėse matome varškę, artimiausiu metu galimai stebėsime bandymus kelti bazinių pieno produktų (pienas, grietinė, varškė) kainas", – rašoma pranešime. Galimos to priežastys yra galvijų šėrimo ūkiuose kaita iš ganyklinio (vasaros) į tvartinį (žiemos), gaisro Alytuje padariniai. „Gerai tai, kad sviesto kainos Europoje krenta į 2016 metų lygi, tai stabdys sviesto kainas Lietuvoje ir lauksime įdomių importinio sviesto akcijų", – prognozuoja pricer.lt specialistai.

Visgi, pastebima, kad kiaulienos kainos Europos Sąjungoje pamažu kyla toliau, o spalio mėnesio kainų korekcijos nebuvo. Europa ir toliau eksportuoja kiaulieną, didžiąją dalimi – į Kiniją. „Todėl artimiausiu metu, jeigu nesikeis geopolitinė situacija (su muitinės tarifu karais tarp JAV, Brazilijos ir Kinijos) ir situacija su veterinarine situacija pačioje Kinijoje – kiaulienos kainos kils toliau, o po Naujųjų metų galimai dar bus šuolis – prieš kiniečių Naujuosius metus.

Todėl lietuviams jau dabar reikia sekti kiaulienos kainų akcijas ir kokį geresnį gabalėlį užsišaldyti naujamečiam stalui", – pataria bendrovės analitikai. Pranešime apibendrinama, kad dabar, kaip ir pernai panašiu metu, tinklai pradeda pirkėjų viliojimą kainomis, kad užsitikrintų jų lojalumą gruodžio mėnesiui.

Rekomenduojami video