Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaKultūraPatarimaiSveikata Regionai
Atskirk pelus nuo grūdų
Bendruomenės
Konkursai
Kultūra
LKBK – mūsų nepriklausomybės šauklys
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Į Lietuvos rinką žengs naujas mažmeninės prekybos tinklas

Lietuvoje veiklą pradeda mažmeninės prekybos tinklas „Pepco“, šiuo metu veikiantis keliose Vidurio Europos šalyse. Planuojama, kad pirmosios „Pepco“ parduotuvės bus atidarytos šių metų gruodį Vilniuje.

Per pirmuosius dvyliką veiklos Lietuvoje mėnesių bendrovė planuoja atidaryti 12 parduotuvių, o iki 2020 m. jų skaičius turėtų pasiekti 50. Jos įsikurs skirtingose šalies vietovėse, daugiausiai miestuose, turinčiuose daugiau kaip 10 tūkst.gyventojų.

Tinklo parduotuvėse, numatoma, dirbs daugiau kaip 500 žmonių.

„Pepco“ Vidurio ir Rytų Europos vykdomasis direktorius Marcinas Stanko (Marcin Stanko) tikisi, kad veiklos pradžia Lietuvoje atvers šiam tinklui galimybes visame Baltijos regione.

„Lietuvos rinka mūsų prekių ženklui yra labai perspektyvi. Esame tikri, kad mūsų pasiūlymai sulauks vietos pirkėjų dėmesio ir taps vartais tolesnei plėtrai Baltijos regione“, - sako M. Stanko.

Apie 60 proc. „Pepco“ asortimento sudaro drabužiai, likusią dalį - kitos prekės. „Pepco“ šiuo metu valdo daugiau kaip tūkstantį parduotuvių Čekijoje, Kroatijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovakijoje ir Rumunijoje. Prekybos tinklas veiklą pradėjo 2004 m. Lenkijoje. „Pepco“ prekių ženklas priklauso Pietų Afrikos investicijų kontroliuojančiajai bendrovei „Pepkor“.

Rekomenduojami video