Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaKultūraPatarimaiSveikata Regionai
Atskirk pelus nuo grūdų
Bendruomenės
Konkursai
Kultūra
LKBK – mūsų nepriklausomybės šauklys
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
2016 metais „Biržų duonos“apyvarta didėjo 9,7 procentų

Didžiausios duonos gamintojos Šiaurės Lietuvoje UAB „Biržų duona“ apyvarta2016 m.siekė 9,2 mln.Eur, o tai net 9,7 proc. daugiau nei 2015 m. Pasak įmonės komercijosdirektoriausAndriausKurganovo, gerų rezultatų pasiekti padėjo ne tik stabili Europos šalių rinka, „Biržų duonos“ produkcijos eksportą paauginusi beveik 4 proc., tačiau ir kepykloje įdiegtos inovacijos.

„Pastebime tendenciją, kad sveikatingumo kultas duoda rezultatų, nes vartotojai, ypač didžiuosiuose miestuose, ėmė orientuotis į sveikesnius duonos produktus: ieškoma kokybiškų produktų su išskirtine sudėtimi ir didesne pridėtine verte organizmui – tai gaminiai iš viso grūdo miltų, su skaidulinėmis medžiagomis, kepiniai be hidrintų riebalų ar duona be mielių. Tradicijas duonos sektoriuje keičia inovacijos, šie poreikiai atsispindi ir mūsų produkcijos pardavimuose – pastebimai padidėjo viso grūdo ruginės duonos paklausa“, – sako „Biržų duona“ komercijos vadovas A. Kurganovas.

Šią tendenciją patvirtina ir „Nielsen“ tyrimų duomenys: sveikų ingredientų produktuose ieško 52 proc. pirkėjų Lietuvoje, 44 proc. Latvijoje ir 34 proc. Estijoje. Net 31 proc. lietuvių teigė, kad nauji gaminiai dažniausiai yra geresni ir kokybiškesni, nei tie, kurie yra rinkoje jau daug metų.

Auginusi eksporto rodiklius, „Biržų duona“ užsienio rinkoms daugiausia pateikia ilgo galiojimo produktus – grissini duonos lazdeles, tačiau ne mažiau paklausūs ir tradicinės duonos gaminiai. Pasak A. Kurganovo, daugiausiai produkcijos eksportuojama į Didžiąją Britaniją ir JAV – ten paklausiausia tamsi duona ir duonos lazdelės.„Prie padidėjusių pardavimų prisidėjo ir įmonės plėtra: pradėjome didelį sandėliavimo ir gamybinių patalpų plėtros projektą, padidinome gamybinius pajėgumus, pasamdėme daugiau darbuotojų, įvedėme naujas gamybos linijas, nes plečiame užkandžių kategoriją – rinkai pristatėme naują produktą „Bread’n’rolls“mini grissini. Be to, padidinome ir firminių parduotuvių tinklą: atidarėme dar vienus „Sucré“ kepinių namus atnaujintame prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“, taip pat tris naujas firmines parduotuves – Kauno senamiestyje, Klaipėdoje ir Vilniuje naujai renovuotame Kalvarijų turguje. Teisingai parinkta plėtros strategija ir rinkos poreikių stebėsena užtikrino, kad 2016 m. baigėme sėkmingai – apyvartą padidinę 9,7 proc. per metus bei pagaminę beveik 6 tūkst. tonų duonos gaminių“, – sako „Biržų duona“ komercijos vadovas.

Rekomenduojami video