Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiSveikata Regionai
Atskirk pelus nuo grūdų
LKBK – mūsų nepriklausomybės šauklys
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Lenkų prekybos tinklas „Pepco“: bus Tauragėje ar ne?

Pernai lapkričio viduryje Gedimino gatvėje atvėrus duris naujajai didesnei „Maximai“, senasis pastatas, tauragiškių vis dar vadinamas „Pušele“, liko tuščias. O juk, pasak liaudies išminties, šventa vieta ilgai tuščia nebūna – tauragiškiai ėmė sukti galvas, kas čia įsikurs. Svarstyta, ar neketinama čia perkelti turgaus prekeivių. Savivaldybei paskelbus, kad panaikinus šalia pastato stovinčius kioskus ir prijungus gretimą sklypą bus suformuotas didelis sklypas, kurį bus galima įsigyti aukcione, pasipylė įvairios versijos. Vienas variantų – lenkų prekybos tinklas „Pepco“, pernai įkėlęs koją į Lietuvą ir turintis planų per trejus metus šalyje atidaryti 50 parduotuvių. 

Pernai birželį „Tauragės kurjerio“ kalbintas pastato Gedimino gatvėje, kuriame tuo metu buvo įsikūręs „Maximos“ prekybos centras, savininkas Vladas Petkus sakė anksčiau svarstęs galimybę pastate įrengti prekybos halę ir nuomoti prekybos vietas smulkiesiems turgaus prekeiviams, tačiau kažin, ar iš to būtų naudos.

Paklaustas, galbūt gali atskleisti, kas jo pastate veiks išsikėlus „Maximai“, V.Petkus tuomet patikino planų turįs, tačiau atskleisti jų negalintis – komercinė paslaptis.

Rengiant šį straipsnį spaudai susisiekti su V.Petkumi nepavyko. Šiuo metu pastatas Gedimino gatvėje tuščias.

Pirmoji Lietuvoje lenkiškų pigių drabužių ir apyvokos prekių „Pepco“ parduotuvė pernai Marijampolėje duris atvėrė gruodžio 1-ąją. Tinklo vadovai žadėjo lietuviams platų asortimentą ir lenkiškas kainas. Tada prekybos tinklo atstovai sakė, kad pirmajai parduotuvei pasirinkta būtent Marijampolė, nes šis miestas turi didelį prekybos potencialą. Esą klientų skaičiaus potencialas, patalpų, tinkamų mažmeninei prekybai pasirinkimas, nedidelis atstumas iki Lenkijos – visa tai padėjo priimti sprendimą pirmąją „Pepco“ parduotuvę Baltijos šalyse įkurti Marijampolėje. „Pepco“ komandoje Marijampolėje dirba 13 žmonių.

Galbūt antroji parduotuvė bus Tauragėje? „Tauragės kurjeriui“ pavyko susisiekti su „Pepco“ atstovais Lietuvoje. Marketingo specialistė Justina Baltušytė rašo, kad, pasak Aleksandro Čikaidze, „Pepco“ Baltijos regiono operacinės veiklos vadovo, šiuo metu nėra priimtas sprendimas atidaryti parduotuvę Tauragėje. Per pirmus trejus metus Lietuvoje ketinama atidaryti 50 „Pepco“ parduotuvių.

„Svarbu paminėti, kad nuolat domimasi ir svarstomos naujos galimos vietos „Pepco“ parduotuvėms. Planuojama atidaryti parduotuves miestuose, turinčiuose ne mažiau kaip 10 000 gyventojų. Šiuo metu koncentruojamasi į fizinių „Pepco“ parduotuvių atidarymą. Taip tikimės patenkinti esminius pirkėjų poreikius: už mažą kainą siūlome viską, ko gali prireikti šeimai aprengti bei namams. Rinkdamiesi naujos parduotuvės vietą, visada atsižvelgiame į tam tikrus kriterijus: patalpa turėtų apimti apie 500 kv. m plotą, būtų pirmame aukšte, turėtų įėjimus tiesiai iš gatvės, patalpa savo forma būtų kiek įmanoma artimesnė stačiakampiui. Mūsų parduotuvės įrengiamos prekybos centruose, esančiuose miestuose ar miesteliuose, lengvai pasiekiamose vietose. Įrengdami parduotuves šalia maisto produktų parduotuvių, pirkėjams sukuriame patogią apsipirkimo vietą. Kas mėnesį „Pepco“ parduotuvėse Europoje apsilanko daugiau nei 11 mln. pirkėjų. „Pepco“ parduotuvės skiriasi nuo rinkoje veikiančių kitų mažmeninės prekybos tinklų. „Pepco“ parduotuvės yra pirkėjams patogiose vietose, siūlančios platų asortimentą prekių už mažas kainas“, – „Tauragės kurjerio“ redakciją informavo „Pepco“ atstovė J.Baltušytė.

 

Birutė SLAVINSKIENĖ

Rekomenduojami video