Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Atskirk pelus nuo grūdų
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
LKBK – mūsų nepriklausomybės šauklys
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Lietuvių kūrinys

Lietuviai sukūrė pavojingoms operacijoms tinkamą hibridinį visureigį „Krampus“. Privačios lietuvių įmonės „Ostara“ kuriamas hibridinis elektrinis-dyzelinis visureigis „Krampus“ pasiekė dar vieną svarbų etapą – įdiegta ir išbandyta nuotolinio belaidžio transporto priemonės valdymo funkcija.

Kūrėjų teigimu, tai yra dar vienas žingsnis link visiškai autonominio važiavimo bekele: „Krampus Mk1“ tampa elektromechanine transporto priemone, veikiančia beveik savarankiškai. Tikrasis transporto priemonės kūrėjų tikslas – autonominės operacijos.

„Autonominis vairavimas palengvins operatoriaus darbą. „Krampus“ galės nuvažiuoti ten, kur žmogui važiuoti pernelyg pavojinga, ir atlikti darbus, kurių žmogus tokiomis aplinkybėmis negalėtų atlikti, arba tokių darbų kaina būtų pernelyg didelė“, – sako projekto vadovas Darius Antanaitis.

„Krampus Mk1“ yra hibridinis elektrinis-dyzelinis visureigis, skirtas specialiosioms, karinėms, kalnakasybos ar aplinkosaugos tarnyboms. Jis gali būti varomas dyzeliniais degalais ir yra projektuojamas taip, kad vienu baterijos įkrovimu galėtų nuvažiuoti 200 kilometrų tyliuoju elektriniu režimu, važiuodamas 60 km/val. greičiu.

Rekomenduojami video