Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaSužinok. Augink atsakingaiKultūraPatarimaiSvetur Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sužinok. Augink atsakingai
Sveikata
Svetur
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Ar žinote, kodėl perkame vandenį buteliukuose

Vandens plastikiniuose buteliukuose pardavimai kasmet išauga iki 10 proc. Ši tendencija itin ryški Azijoje ir pietų Amerikoje, o mažiausiai tokio vandens suvartoja europiečiai. Kodėl perkame vandenį buteliukuose, nors įsipilti šio gėrimo iš čiaupo yra keletą kartų pigiau?

Dėl to gali būti kalti kitų gėrimų gamintojai, žūtbūt siekiantys didesnio pelno. 2000 m. kompanijos „Pepsi“ viceprezidentas Robertas S. Morrisonas pasakė, kad vanduo iš čiaupo – didžiausias mūsų priešas. Tuo pat metu „Coca-cola“ skelbė, kad mažesnis vandens kiekis ir didesnis kitų gėrimų pasirinkimas padarys vartotojus laimingesnius.

Dabar žinome, kad vanduo – sveikatos ir gyvybės šaltinis. Verta žinoti, kad beveik 48 proc. plastikiniuose buteliukuose esančio vandens ten atsirado ne iš kur kitur, o kiekvieno mūsų namuose esančio čiaupo. Negana to, plastikinių vandens buteliukų gamybai kasmet sunaudojama po 17 milijonų barelių naftos.

Rekomenduojami video