Vandens plastikiniuose buteliukuose pardavimai kasmet išauga iki 10 proc. Ši tendencija itin ryški Azijoje ir pietų Amerikoje, o mažiausiai tokio vandens suvartoja europiečiai. Kodėl perkame vandenį buteliukuose, nors įsipilti šio gėrimo iš čiaupo yra keletą kartų pigiau?
Dėl to gali būti kalti kitų gėrimų gamintojai, žūtbūt siekiantys didesnio pelno. 2000 m. kompanijos „Pepsi“ viceprezidentas Robertas S. Morrisonas pasakė, kad vanduo iš čiaupo – didžiausias mūsų priešas. Tuo pat metu „Coca-cola“ skelbė, kad mažesnis vandens kiekis ir didesnis kitų gėrimų pasirinkimas padarys vartotojus laimingesnius.
Dabar žinome, kad vanduo – sveikatos ir gyvybės šaltinis. Verta žinoti, kad beveik 48 proc. plastikiniuose buteliukuose esančio vandens ten atsirado ne iš kur kitur, o kiekvieno mūsų namuose esančio čiaupo. Negana to, plastikinių vandens buteliukų gamybai kasmet sunaudojama po 17 milijonų barelių naftos.