Prietaisų skydelyje užsidegus geltonai lemputei „Patikrink variklį“, skubame į autoservisą ir prašome atlikti diagnostiką. Prisijungę prie automobilio valdymo sistemų specialistai pagal rodmenis nustato gedimą. Kaip veikia toks patikros būdas ir ką iš tikrųjų galime pamatyti atlikę kompiuterinę diagnostiką?
Nors automobilių gamintojai naudoja modernias gamybos technologijas, nei vienas nėra apsaugotas nuo periodiškai atsirandančių įvairiausių gedimų. Net naujų automobilių savininkai susiduria su elektroninių sistemų sutrikimais. Tad norėdami jas apsaugoti nuo didesnių problemų, privalome paisyti įspėjamųjų signalų, o prireikus – atlikti automobilio diagnostiką.
Patikrinti automobilio veikimą galime įvairiai, tad ir diagnostiką turėtume skirstyti į išorinę, elektrinę bei atskirą – variklio. Įspėjamųjų prietaisų skydelio signalų ignoruoti negalima, o atvykus į automobilių servisą, geriau leisti automobilį apžiūrėti nuodugniai.
LRT TELEVIZIJOS laida „Keliai. Mašinos. Žmonės“ pasidomėjo, kodėl dažniausiai užsidega įspėjamoji lemputė, ir kas gresia automobiliui, jei savininkas vengia atlikti išsamią kompiuterinę diagnostiką.
Plačiau žiūrėkite LRT TELEVIZIJOS laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ reportaže.
LRT TELEVIZIJOS laida „Keliai. Mašinos. Žmonės“